×
×

ارجاع ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی در طرح پایش کرونا هلال احمر قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 29171
  • [ad_1] محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، در خصوص آمار غربالگری در طول مدت اجرای طرح تا پایان هفته نخست فروردین ماه امسال عنوان کرد: در این مدت غربالگری از شهروندان در ۱۸ پایگاه با استفاده از ۵۶ تب سنج انجام شد. وی بیان کرد: در این طرح از ۶۰ هزار و ۶۷۰ خودرو […]

    ارجاع ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی در طرح پایش کرونا هلال احمر قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، در خصوص آمار غربالگری در طول مدت اجرای طرح تا پایان هفته نخست فروردین ماه امسال عنوان کرد: در این مدت غربالگری از شهروندان در ۱۸ پایگاه با استفاده از ۵۶ تب سنج انجام شد.

    وی بیان کرد: در این طرح از ۶۰ هزار و ۶۷۰ خودرو غربالگری انجام شد و ۲۲۱ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح مبارزه با کرونای هلال احمر در قم، پایش شدند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در میان افراد، ۵۲۱ نفر علامت تب داشتند و ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند، همچنین آمار پذیرش نقاهتگاه ۱۳۰ نفر تا پنجم فروردین شامل ۴۹ نفر مرد و ۸۱ نفر زن است.

    وی اظهار داشت: در طرح غربالگری ۵۹ پرسنل و ۱۲۷ داوطلب حضور داشتند و در بخش لجستیک نیز هفت دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی سبک مورد استفاده قرار گرفت.

    گلفشان گفت: در این مدت بین ۲۴ هزار و ۸۴ نفر شامل ۶ هزار و ۲۱ خانوار اقلام آموزشی توزیع شد، همچنین ۱۰ هزار محلول و ۱۷۹ هزار و ۹۴۰ ماسک و هفت هزار و ۱۲۹ مایع ضد عفونی و یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۵۰ جفت دستکش از جمله اقلام توزیع شده است.

    وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در حال حاضر درگیر مقابله با کرونا است و در برخی مناطق قم نیز بحران سیلاب و آبگرفتگی وجود داشت که ۱۷ مأموریت داخل شهر و بازگشایی پنج نقطه زیرگذرها انجام شد.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ارائه آموزش در فضای مجازی در جهت پیشگیری از کرونا، افزود: ۵۰۰ فرصت آموزشی در فضاهای مختلف ایجاد کردیم.

    وی بیان کرد: بالغ بر ۱۲۰ کارمند داریم که ۲۰ نفر دچار کرونا شدند و به تازگی یک نفر از نیروها نیز درگذشت، در حال حاضر نیز بالغ بر ۹۵ نفر روزانه از داوطلبان در مبادی ورودی و خروجی فعال و تعدادی در نقاهتگاه یاوران مهدی (عج) در قرنطینه مشغول به خدمت هستند و تعدادی از منزل به پشتیبانی می‌پردازند.

    گلفشان گفت: مجموعه تجهیزات امانی پزشکی یکی از بخش‌های مهم است که بیش از ۱۲ سال فعال بوده و به بیماران کپسول اکسیژن و تجهیزات را امانت می‌دهد که با توجه به افزایش تقاضا از سوی مردم، ما از ظرفیت خیرین در تأمین این تجهیزات استقبال می‌کنیم.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.