[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، آیین تجلیل از طلاب ممتاز سطوح عالی و خارج حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم پیش از ظهر امروز در سالن نشست های این مجتمع آموزشی و فرهنگی برگزار شد. حجت الاسلام مسعود توسلی مدیر سطوح عالی مدرسه امام کاظم(ع) در این مراسم با بیان این […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، آیین تجلیل از طلاب ممتاز سطوح عالی و خارج حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم پیش از ظهر امروز در سالن نشست های این مجتمع آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام مسعود توسلی مدیر سطوح عالی مدرسه امام کاظم(ع) در این مراسم با بیان این که تشویق طلاب ممتاز یکی از برنامه های ثابت این مدرسه به شمار می رود، گفت: این کار در گذشته توسط اساتید صورت می گرفت ولی اخیرا به این تصمیم رسیدیم که امسال با طلاب جلسه ای داشته باشیم و این مراسم را به صورت گفتگویی و دوطرفه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت دوره سطح عالی و خارج برای طلاب افزود: ما از طرح ها، ایده ها و فکر طلاب جوان استقبال می کنیم و به دنبال ساماندهی سطوح عالی و خارج در این مرکز هستیم چراکه خیلی از اوقات وقتی طلبه ای دوره مقدمات را تمام می کند گویا در دریایی عمیق رها شده است.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به تقدیر از طلاب برتر آموزشی در طول سال یادآور شد: تجلیل از طلاب در امور پژوهشی و فرهنگی نیز به این امر اضافه شده است، ما در این مدرسه جلوی آزادی طلاب را نمی گیریم ولی برای طلابی که در درس و بحث خود جدی هستند و به پژوهش و تهذیب نیز اهمیت می دهند برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم.

وی اضافه کرد: تا کنون در حوزه علمیه امام کاظم(ع) بالای ۴۰ کارگاه پژوهشی نرم افزار های اسلامی، روش تحقیق و مقاله نویسی و برنامه های اخلاقی متنوعی برگزار شده است، در این جلسه نیز از طلابی که دغدغه درس و علم و تربیت دارند می خواهیم که با معاونت های این مدرسه همراه شده و نظرات خود را ارائه بدهند و از خدمات این مرکز نیز بهره مند بشوند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال کارگاه نویسندگی روزهای چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود و در پایان این دوره نیز به شرکت کنندگان مدرک نویسندگی از سوی مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اعطا می شود.

مدیر سطوح عالی مدرسه امام کاظم(ع) ایده های طلاب جوان را گامی بلند در جهت تحول مثبت در سطوح عالی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه ۱۲۰ نفر از طلابی که در کلاس های سطوح عالی و خارج ممتاز شناخته شده اند تقدیر نی شوند که بخشی از این طلاب در امور پژوهشی نیز حائز رتبه های برتر شده اند./۱۳۳۰/ج

[ad_2]