[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، خبر جنایت آمریکایی ها در ترور سردار سرافراز جهان اسلام و جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگری از رزمندگان اسلام موجب اندوه عموم مردم ایران، عراق و سایر کشورهای اسلامی و آزادیخواهان جهان شد. بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه ای، هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، خبر جنایت آمریکایی ها در ترور سردار سرافراز جهان اسلام و جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگری از رزمندگان اسلام موجب اندوه عموم مردم ایران، عراق و سایر کشورهای اسلامی و آزادیخواهان جهان شد.

بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه ای، هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و دیگر اقشار جامعه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نسبت به این جنایت وحشیانه واکنش نشان دادند و از مجاهدت های چهل ساله سردار مقاومت تجلیل کردند.

 

از درخواست پاسخ کوبنده به جنایت آمریکا تا ادامه داشتن راه سردار سلیمانی

در همین راستا خبرگزاری شهرکریمه، اقدام به فراخوان نظرات و دلنوشته از سوی طلاب، روحانیان، دانشجویان و دیگر اقشار مردمی در زمینه شخصیت شهید سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت دولت تروریست آمریکا کرده است که بخش نخست نظرات و دلنوشته ها تقدیم خوانندگان خبرگزاری شهرکریمه می شود.

سلطان احمدی با بیان این که شهادت بزرگترین پاداش و حق مجاهد شهید سلیمانی است،  می نویسد: آمریکای تروریست شخص قاسم سلیمانی را به شهادت رسانید در صورتی که چهل دهه هزار میلیون قاسم سلیمانی در سراسر جهان متولد شده است که با همان تفکر و با همان هدف و با همان خلوص راه مجاهد شهید سلیمانی را ادامه می دهند و این شهادت بزرگترین پاداش و حق مجاهد شهید سلیمانی بود که گوارایش باد و این خون ریخته شده در شب جمعه زیارتی سالار شهیدان پایانی است بر پیکره آمریکا.

محمد علی در قالب یک شعر سخن دل خود را مطرح می کند:

سپهبد سلیمانی باصفا، همه عمر کردی به عهدت وفا

بدان نیست مهرت ز دلها جدا، قرار گاه عرش بزرگ خدا

همه غمگساریم ز پیر و جوان، براهت رویم جملگی پر توان

کاربری دیگر با اشاره به سنگینی اندوه شهادت سردار سلیمانی می نویسد «چقدر رفتنت سنگین است درست است تو رستگار شدی اما ما چه؟ میخواستیم با تو، با سرداری تو و فرماندهی سیدعلی تمام ابرقدرت های پوشالی کفر و ظلم را در هم بشکنیم و با تو به قیام امام عصر(عج) پیوند بخوریم».

«سردار! آقایم تنهاست. مثل تو مطیع و سرباز کم پیدا می شود مثل تویی که گوش به فرمان رهبرش باشد و بداند کلام امام خامنه ای امام زمان است آن را بفهمد، درک کند و بی تردید عمل کند؛ سردار! برای دل آقایم سیدعلی دعا کن. داغ عزیز کمرشکن است. خصوصاً داغ چون تویی که نظر کرده امام زمان(عج) است».

کاربر دیگری می نویسد «سردار! شهادتت مبارک؛ شهادت تو شاهدیست بر پلیدی آمریکا و حقانیت مسیر تو، همان مسیری که ما را برای رفتن و رسیدن به مقصد متحدتر و استوارتر کرده، راهی که تو رفتی درهم شکستی و دل دشمن را سوزاندی در آخر هم به آنچه آرزویت بود رسیدی؛ سردار دعایت مستجاب است، برای رستگاری ما نیز دعا کن، به تو غبطه می خوردم، به تو غبطه میخورم؛ به تو افتخار میکردم، به تو افتخار میکنم و به خون پاکت قسم هیچ گاه در برابر ظلم و کفر کوتاه نخواهیم آمد راهت پر رهرو باد».

درخواست پاسخ قاطعانه به جنایت آمریکا

بسیاری از کاربران خواستار پاسخ قاطعانه و انتقام خون شهید سردار سلیمانی شده اند، کاربری که اسم خود را مطرح نکرده می نویسد «مزدوران جنایتکار آمریکا پاسخ اقدام تروریستی خود را دریافت خواهند کرد و دست انتقام الهی عذاب سختی را برایشان رقم خواهد زد؛ کاربری  نیز می نویسد تو رو خدا انتقام خون شیرمرد زمان را بگیرید، بابا دیگه چقدر ساکت باشیم در برابر زورگویی های این آمریکای نامرد».

کاربردی دیگر از قصاص و انتقام جنایت کاران می گوید و به پنتاگون و دولت آمریکا پیشنهاد می دهد «تعداد زیادی از تابوت های منقش به پرچم این دولت جنایت کار را آماده سازند».

بسیاری از کاربران نیز شهادت سردار سلیمانی را به وی تبریک گفته اند چنانچه کاربری می نویسد «وصال عشق چه زیباست، سردار آسمانی شدنت مبارک».

رجبی نیز با بیان این که شهادت آرزوی شهید سلیمانی بود، می نویسد «شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه اش رسید اما ما باید غم دوری او را تحمل کنیم».

 

از درخواست پاسخ کوبنده به جنایت آمریکا تا ادامه داشتن راه سردار سلیمانی

حسینیان نیز بر ادامه داشتن راه شهید سلیمانی تصریح می کند و می نویسد: «حاج قاسم رفت اما راهش ادامه دارد» کاربرانی نیز با جملاتی همانند «این سوز بر سینه نشسته خاموش نخواهد شد» «از خاک ما سردار می جوشد؛ حاج قاسم راهت را ادامه خواهیم داد» «خون سردار ما را بیدار کرد، «با سردار سلیمانی به کربلا رسیدیم باسردار قاانی به کعبه دل ها میرسیم» نسبت به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان دادند.

کاربری با نام پروین شهادت را لایق سردار سلیمانی می داند و  می نویسد «سردار دلیر سرزمینم حاج قاسم سلیمانی به وجودت افتخار می‌کردیم الان هم به شهادتت افتخار میکنیم؛ مرگ حق همه بندگان خداست اما آیا سزاوار بودی که براثر سکته در بستر بمیری اگر در بستر میمردی تنها می گفتیم انا لله و انا الیه راجعون اما خدا را شاکریم که مزد جهادت را گرفتی. داغت تا ابد بر دلمان هست اما در این حادثه ما چیزی جز زیبایی ندیدیم چون مثل مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین غریبانه گیر آوردنت و بدنت را تکه تکه کردن وبه شهادت رساندند»

وی می گوید «نه فقط مردم سرزمینت برایت عزادار هستن بلکه جهانی در عزایت به سوگ نشسته و این افتخاریست که معبودت نصیبت کرد؛ به دشمن جنایتکار اعلام می کنیم که ایران پر است از حاج قاسم سلیمانی منتظر باش که نمی گذاریم خون به ناحق ریخته سردار سرافراز سرزمینمان به تاراج برود».

کاربری نیز می نویسد:

امیر شجاع و فهیم و صبور، به سر بردی عمرت به عشق زبور

به قرآن و پیغمبر و اهل دین، به خفت کشاندی همه اهل کین

شهادت نباشد به هرکس نصیب، مگر بوده باشد وجودش خصیب .

هنیئا لک ای سرور راد ما، شدی ماندگار در دل و یاد ما

/۱۳۲۴/ج

ادامه دارد…

فراخوان نظرات درباره سردار سلیمانی

[ad_2]