×
×

استاندار قم درگذشت آیت الله ممدوحی را تسلیت گفت – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 35252
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، بهرام سرمست استاندار قم در پیام درگذشت آیت الله ممدوحی گفت: آیت الله ممدوحی عمر پر برکت خویش را در راه کسب علم، بهره‌مندی از فیض علوم اهل بیت (ع) و نشر معارف اسلامی صرف کرد. متن این پیام به شرح زیر است: (بسمه تعالی)«انالله و انا الیه راجعون»خبر […]

    استاندار قم درگذشت آیت الله ممدوحی را تسلیت گفت – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، بهرام سرمست استاندار قم در پیام درگذشت آیت الله ممدوحی گفت: آیت الله ممدوحی عمر پر برکت خویش را در راه کسب علم، بهره‌مندی از فیض علوم اهل بیت (ع) و نشر معارف اسلامی صرف کرد.

    متن این پیام به شرح زیر است:

    (بسمه تعالی)
    «انالله و انا الیه راجعون»
    خبر ارتحال عالم فرزانه «حضرت آیت‌الله حاج حسن ممدوحی» (ره) نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأسف و تأثر گردید.
    عالم جلیل القدری که عمر پر برکت خویش را در راه کسب علم، بهره‌مندی از فیض علوم اهل بیت (ع) و نشر معارف اسلامی مصروف داشته و زندگی پربار ایشان، سرشار از مجاهدت‌های سیاسی و خدمات و تلاش‌های ارزنده علمی و فرهنگی است.
    اینجانب، فقدان این فقیه بزرگوار را به مراجع عظام، حوزه‌های معزز علمیه به ویژه بیت مکرم و فرزندان محترم و مردم شریف کرمانشاه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر و سلامتی برای بازماندگان ایشان مسألت دارم.

    بهرام سرمست

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.