معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه خانه احزاب درحال حاضر قم دایر نشده است،گفت: ما به فکر تاسیس خانه احزاب در این استان هستیم ولی معلوم نیست تا چه زمانی این اتفاق رخ دهد. احد جمالی روز شنبه خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یک نوع بلوغ و […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه خانه احزاب درحال حاضر قم دایر نشده است،گفت: ما به فکر تاسیس خانه احزاب در این استان هستیم ولی معلوم نیست تا چه زمانی این اتفاق رخ دهد.

احد جمالی روز شنبه خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یک نوع بلوغ و عقلانیت نسبی سیاسی درسطح کشور حاکم شده و دولت از ظرفیت احزاب و نیروهای کارآمد اصلاح طلب و اصولگرا استفاده می کند.
وی ادامه داد: درشهر مقدس قم نیز سه جلسه مستقیم با احزاب مختلف اصولگرا و اصلح طلب با حضور استاندار برگزار و افراد دغدغه ها و مشکلات خود رااز هر گرایش و طیف سیاسی، بیان کردند و این بسیار کم سابقه است و از دستاوردهای دولت تدبیر و امید می باشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان داشت: در ارتباط با احزاب درسطح کلان و ملی برنامه این است که بحث خانه احزاب درکل استان ها عملیاتی شود و درقم هم در این زمینه برنامه داریم ولی هنوز عملیاتی نشده است.
جمالی گفت: تلاش ما بر این است که هر فصل نشست های مشترکی با حضور استاندار، معاونت سیاسی و مجموعه احزاب با هم داشته باشیم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت احزاب در قم نیز افزود: هم اکنون ۲۵حزب در استان قم دارای مجوز و سه حزب نیز در حال کسب مجوز می باشند که از این تعداد ۱۶ مورد اصلاح طلب، ۸ حزب اصولگرا و سه حزب نیز فعالیت فرهنگی و صنفی دارند.