×
×

استکبار با سرنگونی پهپاد آمریکایی گیج و مبهوت شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 18224
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور امروز چهارشنبه در همایش تخصصی مسئولان و مدیران فرهنگی سپاه‌های استانی سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) استان قم ابراز امیدواری کرد: همان طور که در عرصه نظامی حرف برای گفتن داریم […]

    استکبار با سرنگونی پهپاد آمریکایی گیج و مبهوت شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور امروز چهارشنبه در همایش تخصصی مسئولان و مدیران فرهنگی سپاه‌های استانی سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) استان قم ابراز امیدواری کرد: همان طور که در عرصه نظامی حرف برای گفتن داریم باید در عرصه فرهنگی نیز حرف برای گفتن داشته باشیم تا دشمنان در رسیدن به اهدافشان مأیوس باشند و نتوانند مانع درخشش طلوع خورشید انقلاب اسلامی در جهان شوند.

    وی در ادامه، وظایف حساس، مهم و تأثیرگذار نقش آفرینان فعال در جبهه جنگ فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا و استفاده از ظرفیت‌هایشان، جنگ تمام عیار فرهنگی را آغاز کرده‌اند، همه مسئولان و فعالان فرهنگی در کشور وظیفه دارند اوضاع فرهنگی جامعه را به طور مداوم بسنجند و مطابق با توطئه‌های فرهنگی دشمنان برنامه ریزی مؤثری داشته باشند.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در بازار و دانشگاه‌ها و مدارس از حیث مشکلات فرهنگی نگرانی جدی وجود دارد و تغییر سبک زندگی اسلامی به شدت مورد توجه دشمنان قرار دارد.

    وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی با تیزهوشی و تخصص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: بار دیگر سران استکبار و رئیس جمهور آمریکا گیج و مبهوت قدرت نظامی ایران اسلامی شدند و به قدرت نظامی کشورمان پی ببرند.

    معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین نیز در ابتدای این همایش گفت: بازیابی و به روز رسانی ظرفیت‌های فرهنگی توسط مسئولان فرهنگی سپاه، انجام کارهای جهادی مؤثر در عرصه فرهنگی و ایجاد مراکز آفرینش‌های فرهنگی در نقاط مختلف کشور از اولویت‌های این سازمان در سال ۹۸ است.

    سردار عبدالرضا آزادی ادامه داد: در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمنان باید از ظرفیت و توان جوانان ولایی و انقلابی خوش فکر، با انگیزه و دارای روحیه تحقیق و پژوهش استفاده کرد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.