[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سرهنگ موسی مرتضایی‌کیا فرمانده یگان ویژه انتظامی قم در دیدار با حجت الاسلام علی لقمان‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از عرصه امنیت، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت همچون چراغی فروزان فراروی پرسنل یگان ویژه نیروی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سرهنگ موسی مرتضایی‌کیا فرمانده یگان ویژه انتظامی قم در دیدار با حجت الاسلام علی لقمان‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از عرصه امنیت، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت همچون چراغی فروزان فراروی پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی است.

وی افزود: یگان ویژه در راستای انجام مأموریت‌های محوله و حفاظت از دستاوردهای خون مطهر شهدا و همچنین ترویج فرهنگ حماسه در بدنه یگان، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

مرتضایی‌کیا ادامه داد: نیروهای پرتوان این یگان تمام همت خود را برای خدمت بیشتر به استان قم و حرم اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت به کار خواهند بست.

حجت الاسلام لقمان‌پور نیز با اشاره به نقش اثربخش روحیه جهاد و شهادت در مقابله با آشفتگی‌ها و بحران‌های اجتماعی تأکید کرد: ترویج این فرهنگ ارزشی مسئولیتی همگانی برگرفته از آموزه‌های الهام بخش مکتب، رهنمودهای ولایت و وصایای شهداست و ان شاءالله با همدلی بیش از پیش به آن دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به موضوع احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس استان گفت: شایسته است ضمن معرفی رابط یگان ویژه با موزه، یک نسخه از اسناد شهدا و ایثارگران یگان ویژه بخصوص مربوط به کمیته‌های انقلاب اسلامی، جهت ثبت و نگهداری و ارتقاء محتوایی موزه، در اختیار این مرکز قرار داده شود.

در این دیدار چهار جلد کتاب «آن سوی آسمان» شامل خاطرات و زندگینامه شهدای یگان ویژه سراسر کشور به اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم اهدا شد.

[ad_2]