×
×

اسکان سیل‌زدگان توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام گرفته است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 20763
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هادی محمودنژاد بعد از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: بعد از وقوع سیل علاوه بر تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز به صورت […]

    اسکان سیل‌زدگان توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام گرفته است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هادی محمودنژاد بعد از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: بعد از وقوع سیل علاوه بر تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز به صورت ویژه برای میزبانی از زائران در راه‌مانده در شهر مقدس قم اقدامات لازم را دنبال کرد.

    وی ادامه داد: پس از وقوع سیل از استان قم برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های مختلف علاوه بر اختصاص کمک‌های نقدی و غیرنقدی تعدادی از خادمان حرم مطهر نیز به این مناطق برای کمک رسانی اعزام شدند.

    معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: این آستان مقدس با استفاده از منابع خود و کمک‌های مردمی برای تأمین اسکان موقت و دائم اقدامات لازم را انجام داده است.

    محمودنژاد اضافه کرد: تفاهم نامه‌ای مشترک میان سپاه امام علی‌ بن‌ابیطالب(ع) و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این زمینه در حال تدوین است.

    اختصاص بیش از ۲۰۰ تن سیمان برای ساخت منازل سیل‌زدگان

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم نیز در این جلسه اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ تن سیمان برای بازسازی و ساخت منازل جدید برای سیل‌زدگان تهیه و به قرارگاه حضرت معصومه(س) رسیده است.

    اکبر میرشکار ادامه داد: با مشارکت مردم در حال تأمین کاشی، سرامیک و دیگر مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز در مناطق سیل‌زده هستیم.

    وی افزود: کمک‌های نقدی مردم در کمیته امداد جمع‌آوری و برای ساخت منازل جدید سیل‌زدگان هزینه می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: این مرکز در مناطق سیل‌زده بیشتر به کمک رسانی به نیازمندان و فقرا می‌پردازد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.