×
×

اشتغال خانگی درآمدی پایدار برای مددجویان کمیته امداد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 33348
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: کمک به مددجویان و اقشار آسیب پذیر از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد. وی معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی را از جمله آسیب‌های مهم اجتماعی دانست […]

    اشتغال خانگی درآمدی پایدار برای مددجویان کمیته امداد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: کمک به مددجویان و اقشار آسیب پذیر از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی را از جمله آسیب‌های مهم اجتماعی دانست و افزود: مسئولیت حمایت کمیته امداد در زمینه مشکلات حاشیه نشینی بسیار است.

    استاندار قم بیان کرد: وجود ظرفیت‌های معنوی، علما و مراجع گرانقدر در قم از مواردی است که می‌تواند موجب همدلی و انسجام عمومی در جامعه شود.

    وی اقدامات خیرین در کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار داد و افزود: احساس تکلیف و انگیزه این خیرین در کمک به نیازمندان بسترهای حمایت از اقشار آسیب پذیر در قم را فراهم کرده است.

    سرمست بیان کرد: در اجرای طرح مواسات و همدلی، همه استان بسیج شدند تا اقدامات مناسبی را انجام دهند.

    وی افزایش جمعیت اقشار آسیب پذیر و نیز فشار بر اصناف و واحدهای اقتصادی را از نتایج شیوع کرونا دانست و افزود: استان قم به عنوان مقصد زیارتی برای گردشگران محسوب می‌شود که در ایام بحران کرونا بسیاری از صنوف خدماتی و واحدهای گردشگری را دچار رکورد و فشار اقتصادی کرد و شاخص‌های رفاه را کاهش داد.

    استاندار قم بیان کرد: افزایش اشتغال خانگی و تسهیلات جهت مددجویان کمیته امداد دارای نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی خانوارهای تحت سرپرستی این نهاد است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.