معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این عالم بزرگ منشأ خیرات و برکات بسیاری در منطقه سیستان و بلوچستان بوده هست، عوان داشت: آیت الله عبادی حوزه علیمه ای را پایه ریزی کرد که منشا خیرات در کل کشور بوده و شاگردان آن هم حالا […]

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این عالم بزرگ منشأ خیرات و برکات بسیاری در منطقه سیستان و بلوچستان بوده هست، عوان داشت: آیت الله عبادی حوزه علیمه ای را پایه ریزی کرد که منشا خیرات در کل کشور بوده و شاگردان آن هم حالا در مسندهای متفاوت در کل کشور خدمت می کنند.

آیت الله عبادی برای ولایت سربازی کرد

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر کسی که عالم صدق نمی کند، بیان داشت: چه بسا عالمانی که به ظاهرعالم بودند اما تزکیه نداشته اند.

اکبرپور با اشاره به اینکه آیت الله عبادی سرباز ولایت بود و برای ولایت سربازی کرد و نه اینکه برای ولایت مدعی باشد، اضافه کرد: هر کس با ولایت زاویه گرفت ضربه خورده هست وهرجا سربازی کرده ایم سردار شده ایم.

وی با اهتمام بر اینکه هرچه خلوص در تعهد به ولایت زیادتر باشد ماندگاری زیادتر می گردد، بیان داشت: زمانی با ارزش هستیم که ولایت مدار باشیم نه ولایت شعار.

امروز ولایت شعارها فراوان می باشند

  معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز ولایت شعارها فراوان می باشند، افرادی که برای رسیدن به مقاصد خود دم از ولایت فقیه می زنند اما باید بیدار باشیم چراکه تشخیص حق از باطل گاهی سخت می گردد .

اکبرپور با بیان اینکه در جامعه ای که جای ارزش با ضد ارزش تغییر کند باید حس خطر کرد، عنوان داشت: ارزش ها نباید فدای سلیقه ها و تفکرات گردد، اگر می خواهیم با ارزش بمانیم باید پاسدار ارزش ها باشیم.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز بعضی اشخاص میز مسیولیت خود را پل پرش می دانند، عنوان داشت: اگر امروز میز خدمتی به برکت خون شهیدان در اختیار فردی قرار داده گردید باید خدمتگزار باشد.