[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، معصو‌مه ظهیری ظهر امروز در آئین امضای تفاهم‌نامه ستاد مبازره با مواد مخدر با حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه مشاوره به خانواده‌های افراد معتاد و حمایت‌ معنوی از آن‌ها با ستاد مبارزه […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، معصو‌مه ظهیری ظهر امروز در آئین امضای تفاهم‌نامه ستاد مبازره با مواد مخدر با حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه مشاوره به خانواده‌های افراد معتاد و حمایت‌ معنوی از آن‌ها با ستاد مبارزه با مواد مخدر همکاری می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: طرح امداد فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران نیز در حال حاضر به‌صورت پایلوت در استان قم در حال اجرا بوده و در آینده نزدیک در استان‌های دیگر نیز اجرا می‌شود.

ظهیری با بیان اینکه اعتیاد از آسیب‌های اجتماعی است که باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشیم ابراز کرد: نسبت به مسئله اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر باید آگاهی بخشی و فرهنگ سازی عمومی در جامعه انجام شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تأکید بر اینکه مهمترین کار در مسئله اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از آن است گفت: حوزه‌های علمیه خواهران با ظرفیت ۵۰۰ مدرسه علمیه فعال در سراسر کشور ظرفیت بسیار خوبی برای آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن دارند.

وی با اشاره به ظرفیت مبلغان خواهر در مسئله مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد تشریح کرد: اعزام مبلغان خواهر برای آگاهی‌بخشی نسبت به مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را به صورت مستمر در دستور کار قرار می‌دهیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: با توجه به امتیاز ویژه‌ حوزه‌های علمیه خواهران در نفوذ تا عمق خانواده‌های افراد درگیر با مسئله اعتیاد، کمک‌های روحی برای افزایش تحمل خانواده‌ها و همچنین باز پذیری مجدد افراد معتاد را دنبال می‌کنیم.

[ad_2]