×
×

اعزام ناوگروه شصت و دوم نداجا/ بایندر، لاوان و بوشهر مسافر آب‌های آزاد می‌شوند

  • کد نوشته: 15962
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار دفاعی شهرکریمه، شصت و دومین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی لاوان و ناو پشتیبانی بوشهر برای انجام ماموریت دریانوردی، گشت‌های امنیتی و مقابله با دزدان دریایی طی روزهای آینده عازم دریا می‌شود. گفتنی است از سال ۸۷ تا کنون ۶۱ ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران […]

    اعزام ناوگروه شصت و دوم نداجا/ بایندر، لاوان و بوشهر مسافر آب‌های آزاد می‌شوند
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار دفاعی شهرکریمه، شصت و دومین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی لاوان و ناو پشتیبانی بوشهر برای انجام ماموریت دریانوردی، گشت‌های امنیتی و مقابله با دزدان دریایی طی روزهای آینده عازم دریا می‌شود.

    گفتنی است از سال ۸۷ تا کنون ۶۱ ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور حفاظت از کشتی‌های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های آزاد و خلیج عدن اعزام شده است.


    ناو پشتیبانی بوشهر


    ناو لاوان


    ناوشکن بایندر

    بنابر این گزارش، ناوگروه شصت و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن‌«سبلان» و ناو پشتیبانی «بندرعباس» بعد از طی ۵ هزار و یکصد مایل دریایی و گذشت ۶۷ روز دریانوردی و بازدید از بنادر سلطان قابوس و صلاله عمان و شرکت در تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان صبح امروز (چهارشنبه) در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.