مجمع اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در راستای وحدت و حمایت از نیروهای مومن و معتقد به جبهه انقلاب حمایت و همراهی کامل با «شورای هماهنگی اصولگرایان» خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه در اطلاعیه مجمع اصولگرایان استان قم آمده است: امروز نظام اسلامی و ملت عزیز ما که از یکطرف با مشکلات اقتصادی و فتنه‌های داخلی روبرو است با عبرت‌آموزی از حوادث پیش آمده سال‌های اخیر، مصمم است به پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و بار دیگر با حضور انقلابی در انتخابات پیش رو ضمن بیعت با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای روزنه‌های امید را به روی شیاطین خارجی و فتنه گران داخلی مسدود کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: مجمع اصولگرایان استان قم بعنوان تشکلی انقلابی اعلام میدارد در راستای وحدت و حمایت از نیروهای مومن و معتقد به جبهه انقلاب ضمن حمایت و همراهی کامل با «شورای هماهنگی اصولگرایان» از مردم شریف قم می‌خواهد در راستای همگرایی بین نیروهای انقلابی با حمایت از سه کاندیدای مردمی این جریان ارزشی همراه و همگام شوند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: بی شک این‌مجموعه خود را متعهد می‌داند تا بر اساس تکلیف شرعی خود در راستای صیانت از حق مردم شریف قم و حمایت از نیروهای انقلابی همچون‌گذشته تلاش کند.

در این اطلاعیه آمده است: در پایان با درود به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی عزت و عظمت نظام اسلامی و توفیقات بیشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران از خداوند منان فرج هر چه سریعتر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را مسئلت می‌نمائیم.