محسن رنجبر گفت به دنبال این هستیم که وای‌فای شهری را در قم ایجاد کنیم که یکی از ایستگاه‌ها در میدان ۷۲ تن ایجاد شده و در آینده گسترش خواهد یافت.

 به گزارش شهرکریمه معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در دیدار شوای معاونین شهرداری قم با آیت الله اعرافی با تاکید بر اینکه در حوزه پیشتیبانی دیتاسنتر نیز با مشارکت دیتاسنتر امین فعالیت‌های تقویتی صورت گرفته است افزود: به دنبال این هستیم که وای‌فای شهری را در قم ایجاد کنیم که یکی از ایستگاه‌ها در میدان ۷۲ تن ایجاد شده و در آینده گسترش خواهد یافت.

محسن رنجبر، با بیان اینکه ستاد شهر هوشمند در شهرداری قم راه‌اندازی شده است اظهار کرد: از حوزه شهرسازی بسیاری از ارتباطاتی که می‌توانست به صورت الکترونیکی برقرار شود صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان انیکه سعی داریم شهر هوشمند را از طریق گسترش مشارکت مردم پیش‌ ببریم اظهار کرد: سعی داریم در سال ۹۷ مراجعه مردم به شهرداری را کاهش دهیم و در این زمینه بحث اینترنت اشیاء را در صدد هستیم با گسترش شبکه شهری اطلاع‌رسانی کنیم تا فرهنگ‌سازی برای استفاده از این بخش برای کاهش مراجعات به شهرداری صورت گیرد.