[ad_1] علی‌اصغر فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در شرایطی که امسال هشتمین دوره رقابت‌های ورزشکاران دیابتی قهرمانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در جزیره کیش برگزار شد، تیمی متشکل از چهار ورزشکار به نمایندگی قم در این مسابقات به میدان رفت. وی ادامه داد: […]

[ad_1]

علی‌اصغر فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در شرایطی که امسال هشتمین دوره رقابت‌های ورزشکاران دیابتی قهرمانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در جزیره کیش برگزار شد، تیمی متشکل از چهار ورزشکار به نمایندگی قم در این مسابقات به میدان رفت.

وی ادامه داد: مسابقات با حضور ۶۷ ورزشکار خانم و ۷۶ ورزشکار در بخش مردان به انجام رسید و مدعیان کسب رتبه‌های برتر در پنج رشته با یکدیگر رقابت کردند، در شرایطی که تیم هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء قم متشکل از چهار ورزشکار راهی این رقابت‌ها شد و دو مدال کسب کرد.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: تیم قم در این مسابقات با سه ورزشکار در رشته‌های شنا، دارت و تیراندازی مردان و یک نماینده در رشته تنیس روی‌میز بانوان به میدان رفت و پایان رقابت‌های دارت و تنیس روی‌میز به دو عنوان قهرمانی کشور دست پیدا کرد، عناوینی که محمد قاسمی‌قمی و طاهره غفاری به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که مجموعا ۳۰۰ نفر شامل ورزشکار، مربی و سرپرست تیم‌ها از ۳۰ استان کشور در این مسابقات حاضر بودند، این رقابت‌ها در دو رده سنی بالا و زیر ۳۰ سال بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد و ورزشکاران به مدت دو روز مسابقه دادند.

فرمانی یادآور شد: تیم قم در این دوره با ترکیب محمد قاسمی‌قمی در رشته دارت، غلامرضا عروجی و رحمت‌الله ملاآقایی در تیراندازی و خانم طاهره غفاری در رشته تنیس روی‌میز به میدان رفت که نتیجه آن کسب مدال طلا رشته دارت توسط محمد قاسمی‌قمی و نشان زریّن طلای رشته تنیس روی‌میز بانوان با درخشش طاهره غفاری بود، ضمن اینکه دو عنوان چهارمی غلامرضا عروجی در مواد کرال سینه و قورباغه رشته شنا و یک رتبه چهارمی دیگر توسط رحمت‌الله ملاآقایی در رشته تیراندازی به نام تیم قم ثبت شد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲*۳۰

[ad_2]