قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم از افزایش برنامه‌های آموزشی برای توانمندسازی کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعلی بیگدلی در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، با بیان اینکه شهرداری بزرگترین مجموعه خدماتی، اداری و اجرایی در شهر قم است اظهار کرد: در قم عمده خدمات معطوف به خدماتی است که شهرداری به شهروندان ارائه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر به شهروندان است گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های توانمندسازی کارکنان شهرداری بحث آموزش است و در این راستا حوزه منابع انسانی برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.
قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به مجموعه‌های آموزشی فعال شهر گفت: در همین راستا تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خواهیم داشت تا بتوانیم از امکانات این مجموعه در راستای آموزش کارکنان و خانواده آنها استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه خانواده شهرداری قم جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار نفر را شامل می‌شود اظهار کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای می‌تواند باب همکاری‌ها را باز کرده و خدمات آموزشی دو مجموعه را گسترش دهد.