به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، مهدوی امروز ۱۵ آذرماه در مراسم اختتامیه هشتمین مسابقات قرآن کریم جامعه محافظت کشور در شهر قم اظهار کرد: هشتمین دوره رقابت‎های سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کشور بهمراه خانواده‎های آنان دریک روال یکساله برگزار و امروز در شهر قم از برندگان این […]

افزایش 10 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآن محافظت کشوربه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، مهدوی امروز ۱۵ آذرماه در مراسم اختتامیه هشتمین مسابقات قرآن کریم جامعه محافظت کشور در شهر قم اظهار کرد: هشتمین دوره رقابت‎های سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کشور بهمراه خانواده‎های آنان دریک روال یکساله برگزار و امروز در شهر قم از برندگان این مسابقات نیز تجلیل گردید.

وی اضافه کرد: این مسابقات سال کنونی با حضور ۸هزار از جامعه محافظت کل کشور برگزار گردید که در بخش استانی و منطقه ای در دو بخش حضوری و غیر حضوری اجرا گردید؛ محافظت اجزای متفاوت بهمراه قرائت در بخش‎های متفاوت بهمراه اذان و دعاخوانی و ترتیل، بخش‎های حضوری این مسابقات را تشکیل دادند.

مدیرکل تعلیم و پژوهش سازمان محافظت کل کشور گفته بود: شرکت کنندگان بخش غیر حضوری نیز در رشته‌هایی چون نهج‎البلاغه ، صحیفه سجادیه، آدم ۲۵۰ساله، امام‌شناسی، تفسیر سوره یونس به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: در فاز اول از بین هشت‌هزار نفر سه هزار و ۸۲۵ نفر برگزیده شدن؛ بعد از برپایی رقابت‎های بخش منطقه‎ای نیز ۲۴۹ نفر به عنوان نفرات برتر مسابقات انتخاب شدند؛ ۱۳۱۲ نفر نیز در بخش غیر حضوری این مسابقات شرکت نمودند.

مهدوی گفته بود: یکی از خصوصیات این مسابقات حضور شرکت کننده ۵ تا ۷۶ ساله در این مسابقات بود زیرا خانواده‎های فعالین محافظت کشور نیز در این رقابت حضور یافتند.

انتهای پیام