حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه یکی از اغراض بزرگ استکبار جهانی، خراب کردن چهره روحانیت هست، گفت: دشمنان با خراب کردن حوزه‌های علمیه می‌خواهند نظام اسلامی را با سراشیبی رو به رو کنند. مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی گفته بود: در اوائل انقلاب اسلامی […]

افزایش 6 تساوی تعداد طلاب مدرسه ها علمیه خراسان‌جنوبی بعد از انقلابحجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه یکی از اغراض بزرگ استکبار جهانی، خراب کردن چهره روحانیت هست، گفت: دشمنان با خراب کردن حوزه‌های علمیه می‌خواهند نظام اسلامی را با سراشیبی رو به رو کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی گفته بود: در اوائل انقلاب اسلامی تعداد طلاب در حال تحصیل در مدرسه ها علمیه استان ۳۴۲ طلبه بود اما امروز تعداد طلاب در حال تحصیل در مدرسه ها علمیه استان به حدود شش برابر افزایش یافته هست.
نصیرایی دنبال کرد: در اوائل انقلاب اسلامی ۲۴ استاد و کادر آموزشی در مدرسه ها علمیه استان فعالیت داشتند اما امروز ۳۴۰ استاد و کادر آموزشی در مدرسه ها علمیه استان فعالیت دارند.
وی با اشاره به افزایش بیشتر از ۱۴ تساوی تعداد اساتید و کادر آموزشی در مدرسه ها علمیه استان بعد از انقلاب، یادآور گردید: در حال حاضر ۲۲۰۸ طلبه جوان در مدرسه ها علمیه استان تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام