به گزارش شهرکریمه، آیت الله محمد یزدی عصر جمعه در دیدار با رئیس و معاونان سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: آمریکا به هیچ وجه از عواقب و سرانجام هرگونه اقدام نظامی علیه ایران مطمئن نیست و بشدت در هراس است، آتش این نبرد مانند جنگ هایی که به وسیله داعشی ها به راه انداخته […]

به گزارش شهرکریمه، آیت الله محمد یزدی عصر جمعه در دیدار با رئیس و معاونان سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: آمریکا به هیچ وجه از عواقب و سرانجام هرگونه اقدام نظامی علیه ایران مطمئن نیست و بشدت در هراس است، آتش این نبرد مانند جنگ هایی که به وسیله داعشی ها به راه انداخته خودش را نیز گرفتار کند.
وی با تاکید بر این که باید با یک روشن بینی و بصیرت خاص آماده نبرد با دشمن باشیم چون که او همواره مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام است، گفت: باید در برابر اقدام های دشمن مراقب باشیم و آنها را به خوبی بشناسیم و توان دفاعی خود را نیز تنظیم کنیم و به تناسب زمان از آمادگی کامل برای پاسخگویی به هجمه های دشمن برخوردار باشیم.
آیت الله یزدی با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل تصریح کرد: اگر در این زمینه به خوبی برنامه ریزی و اقدام شود، دشمن هیچ وقت جرات نمی کند به کشور حمله کند، چراکه قدرت ما ترس و وحشت زیادی را در دل او ایجاد می کند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با یادآوری تجربه جنگ غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در این نبرد غافل شد و شگفت زده شد که راهروهای زیرزمینی چگونه درست شده و موشک ها چگونه به سمت او شلیک می شوند.
وی هم چنین با اشاره به نقش مهم رزمایش های نظامی که توسط نیروهای مسلح به اجرا گذاشته می شود، گفت: دشمن از این مانورها به اقتدار کشور و نظامی اسلامی پی می برد، که البته در برخی مواقع ما باید توان دفاعی خود را از دشمن مخفی نگه داریم، که در این مورد فقط رهبر معظم انقلاب تصمیم گیری می کند.
وی افزود: نظام ما یک نظام الهی است که فرمانده دارد و در مورد مسائل حساس زندگی اجتماعی تا اجازه رهبری نباشد هیچ کاری نمی شود انجام داد و معظم له بواسطه داشتن اختیار کامل در همه امور راه موفقیت، پیشرفت و موانع آن را به خوبی تشخیص داده و اجازه عمل می دهد.
سازمان پدافند غیرعامل در هشتم آبان ماه سال ۱۳۸۵ به فرمان رهبر معظم انقلاب در زیر مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح با هدف مصون نگه داشتن بخش های مختلف جامعه از تهدیدهای دشمن تاسیس شد.
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلیدو علما دیدار و گفت و گو کرد.