نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:اقتدار نظام علاوه بر تدابیر رهبری و وحدت مردم، مرهون اقتدار نیروهای مسلح می باشد. به گزارش شهرکریمه، احمد امیرآبادی فراهانی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی اشخاص یا دوران دفاع مقدس را فراموش کرده و یا دچار زرق و […]

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:اقتدار نظام علاوه بر تدابیر رهبری و وحدت مردم، مرهون اقتدار نیروهای مسلح می باشد.

به گزارش شهرکریمه، احمد امیرآبادی فراهانی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی اشخاص یا دوران دفاع مقدس را فراموش کرده و یا دچار زرق و برق دنیا شده اند که می گویند اقتدار ملت به نیروهای مسلح نیست، ملت ایران به چنین سخنانی اعتماد نکرده و آن را قبول ندارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ما امروز نمی توانند به ملت ایران آسیب وارد کنند برای این است که در نیروهای مسلح ما فرهنگ دفاع مقدس هنوز ساری و جاری است، اقتدار نظام علاوه بر تدابیر رهبری و وحدت مردم، مرهون اقتدار نیروهای مسلح می باشد.
امیرآبادی گفت: ما امروز پیشرفته ترین سلاح هایی را داریم که می تواند دورترین مناطق را مورد هدف قرار دهد و از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کند و این توسط جوانان با فرهنگ دفاع مقدس به دست آمد.
وی افزود: در ساخت موشک های زمین زن و زمین به هوا و سایر موشک ها در مجموعه هوا و فضا، هیچ متخصص خارجی به رزمندگان ما مشاوره نداده بلکه توسط خود جوانان طراحی و ساخته شده است.
امیرآبادی گفت: مساله رانت و خویشاوند سالاری در عرصه اقتصاد، بیمه ها و بانک ها را باید به نوعی دوری از فرهنگ دفاع مقدس دانست و نیروهای جوانی که می توانند مشکلات کشور را حل کنند در عرصه اقتصاد جایگاهی ندارند و اجازه ورود به آنها داده نمی شود.
نمایشگاه هفته دفاع مقدس به همت سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با شعار ‘ ما آماده ایم’ در حدفاصل کوه حضرنبی و مسجد مقدس جمکران بازگشایی شد.

منبع:ایرنا