×
×

جانشین فرمانده ارتش:
اقتدار کشور پروژه آمریکا در براندازی نظام اسلامی را خنثی کرده است

  • کد نوشته: 3119
  • جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از جریاناتی که طی سال‌های اخیر در دنیا رخ‌ داده است همچون اشغال افغانستان و عراق در ادامه پروژه براندازی نظام اسلامی و اسلام‌هراسی بوده است که اقتدار نظام اسلامی همواره این برنامه‌ها را بی‌نتیجه گذاشته است. به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس احمدرضا پوردستان پیش […]

    اقتدار کشور پروژه آمریکا در براندازی نظام اسلامی را خنثی کرده است
  • جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از جریاناتی که طی سال‌های اخیر در دنیا رخ‌ داده است همچون اشغال افغانستان و عراق در ادامه پروژه براندازی نظام اسلامی و اسلام‌هراسی بوده است که اقتدار نظام اسلامی همواره این برنامه‌ها را بی‌نتیجه گذاشته است.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس احمدرضا پوردستان پیش از ظهر امروز در سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی ارتش که در قم برگزار شد، نقش انقلاب اسلامی در رفع مهجوریت‌ قرآن را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید شوک بزرگی به آمریکایی‌ها وارد شد و معادلات آن‌ها در منطقه و جهان برهم خورد.

    وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به صورت دو قطبی آمریکا و شوروی بود گفت: ایران به دلیل هم مرزی با شوروی و قرارگیری در شمال خلیج فارس و مجاورت تنگه هرمز اهمیت ویژه‌ای برای آمریکا داشته است و آن‌ها به این کشور به عنوان بازاری مطلوب برای کالاهای خود نگاه می‌کردند.

    جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران به عنوان ژاندارم منطقه به یکی از مستعمرات آمریکا تبدیل شده بود تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر نگرانی از استقلال ایران، نگران گسترش فرهنگ و ادبیات ولایت فقیه، آزادی، استقلال و مردم‌سالاری دینی در دنیا بودند.

    وی با تاکید بر اینکه آمریکا از ابتدای انقلاب به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده است، افزود: آمریکا در مسیر براندازی نظام اسلامی اقدامات زیادی انجام داد که از آن جمله می‌توان از تحریم‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی، کودتای نظامی و سیاسی و ایجاد ناامنی با استفاده از مخالفان نام برد.

    پوردستان اجرای پروژه اسلام هراسی در منطقه را جزئی از برنامه آمریکا برای مقابله با ایران عنوان و اذعان کرد: بسیاری از جریاناتی که طی سال‌های اخیر در دنیا رخ‌ داده است همچون اشغال افغانستان و عراق در ادامه پروژه براندازی نظام اسلامی و اسلام هراسی بوده است که اقتدار نظام اسلامی همواره این برنامه‌ها را بی‌نتیجه گذاشته است.

    وی ناکامی آمریکا در جنگ سرد را یادآور شد و با اشاره به حربه‌های آن‌ها در اجرای پروژه اسلام هراسی تصریح کرد: ایجاد گروه‌های تکفیری یکی از این حربه‌ها بود؛ با وجود اینکه داعش در قالب جنگ سرد در دنیا فعال شده اما در باطن پروژه‌ اسلام هراسی و در راستای ایجاد جدایی بین شیعه و سنی است.

    جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه لطف خدا بود که فتنه داعش برای اختلاف شیعه و سنی خنثی شد تصریح کرد: از سده‌های قبل انگلستان با اقداماتی چون فرستادن قرآن‌هایی تحریف شده و خالی از آیات جهاد و شهادت به کشورهای اسلامی به دنبال اجرای پروژه قرآن‌هراسی بوده است.

    وی با بیان اینکه عدم تدریس قرآن در مدارس و تولید فیلم‌های تخریب چهره قرآن از دیگر اقدامات پروژه قرآن‌هراسی انگلستان بوده است گفت: همه ما وظیفه داریم که با وجود این هجمه‌ها و توطئه دشمنان توجه بیشتری به این کتاب ارزشمند الهی داشته باشیم.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.