[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ماه ذی‌الحجه از ماه‌های تأثیرگذار مهم برای امت اسلام است. وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای رضای […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ماه ذی‌الحجه از ماه‌های تأثیرگذار مهم برای امت اسلام است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای رضای الهی قدم برداشته و فرمان ولی فقیه را اجابت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قم، مطالبات مقام معظم رهبری را مطالبه ولی‌فقیه دانست و افزود: هیچ مشکل و مانعی نمی‌تواند جلوی حرکت افرادی که زیر پوشش ولایت قرار دارند را بگیرد.

وی بیان کرد: مطالبات رهبری در راستای رفع آسیب‌های موجود با انجام اقدامات مقطعی مرتفع نمی‌شود.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه رسیدن به نتیجه نیازمند انجام کارهای مستمر است، افزود: در راه با چندین جبهه مقاوم مواجه هستیم که جبهه نخست شیطان صفت‌هایی هستند که بی‌بند و باری را ترویج کرده و به برخورد با عفت و طهارت در جامعه می‌پردازند که فعالیت این جبهه در زمان انبیای مختلف وجود داشته است.

وی تصریح کرد: جبهه دوم افراد به تعبیر برخی خاکستری هستند که خود را همرنگ جبهه غالب می‌کنند که تعداد این افراد از مفسدان بیشتر است.

امام‌جمعه قم در خصوص مشکلات موجود در جامعه نیز افزود: همه چیز را نباید به پای کم‌کاری مسئولان بگذاریم زیرا عوامل بسیاری در مشکلات جامعه دخیل هستند.

وی ادامه داد: برخورد با جبهه اول باید به صورت قهری توسط وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی انجام شود اما برخورد با جبهه دوم با برخوردهای قهری امکان پذیر نیست زیرا با این برخوردها این افراد جذب معاندان می‌شوند.

آیت‌الله سعیدی برخورد مردم با مسئولان را متفاوت از یکدیگر دانست و افزود: اگر مردم و مسئولان هر کدام رسالت خود را انجام دهند اقداماتشان مکمل هم و در جامعه اثر بخش خواهد بود.

[ad_2]