×
×

امام(ره) سبب تحول و دگراندیشی ویژه‌ای در دنیا شدند/”آتش به اختیار” در کم‌کاری‌های جامعه واجب است

  • کد نوشته: 6677
  • فیلم‌ساز و مستندساز کشور گفت: برای ادامه انقلاب باید سوخت متناسب به آن را تزریق کرد و امروز آتش به اختیار برای کم‌کاری‌هایی که در جامعه وجود دارد، واجب است.

    امام(ره) سبب تحول و دگراندیشی ویژه‌ای در دنیا شدند/”آتش به اختیار” در کم‌کاری‌های جامعه واجب است
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، نادر طالب‌زاده در مراسم تجلیل از حاج عیسی جعفری خادم حضرت امام خمینی(ره) که در بیت بنیانگذار انقلاب برگزار شد، با اشاره به ساخت مستندی درباره حاج عیسی اظهار داشت: انرژی این مرد خدایی از خصوصیات ویژه حاج عیسی به‌حساب می‌آید، به‌طوری‌که با این حجم فیلم‌برداری یک‌بار هم نسبت به این موضوع اعتراضی نداشتند.

    وی بابیان اینکه حضرت امام(ره) سبب تحول و دگراندیشی ویژه‌ای در دنیا شدند، افزود: حضرت امام(ره) عالم را به هم‌ریخت و تحولی که ایشان در دنیا ایجاد کرده هر روز در حال‌ توسعه است.

    فیلم‌ساز و مستندساز کشور با اشاره به اهمیت واژه “آمریکا شیطان بزرگ است” خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خیلی تلاش کردند بتوانند این واژه را تحت‌الشعاع قرار دهند.

    طالب‌زاده با تأکید بر اینکه آغاز عصر جدید دنیا با گفتمان امام خمینی(ره) دچار تحول شده است، ابراز کرد: برای ادامه انقلاب باید سوخت متناسب به آن را تزریق کرد و امروز آتش به اختیاری برای کم‌کاری‌هایی که در جامعه وجود دارد واجب است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.