×
×

امام در برابر دشمنان شجاع و نترس بود و اولویت ها را در نظر می گرفت/ملت بار دیگر اعلام کرد قاطعانه پای آرمان ها ایستاده است

  • کد نوشته: 9626
  • امام جمعه قم گفت: حضور ملت ایران با وجود گرمای بالا هوا در صحنه و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بسیار مهم است، مردم به عشق اسلام، انقلاب و امام گرمای سخت را تحمل می کنند و اعلام می دارند که بر سر آرمان ها هستند.

    امام در برابر دشمنان شجاع و نترس بود و اولویت ها را در نظر می گرفت/ملت بار دیگر اعلام کرد قاطعانه پای آرمان ها ایستاده است
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه امام جمعه قم همزمان باروز قدس و در میان نمازگزاران روزجمعه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان افزود: باید از فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان نهایت استفاده صورت گیرد.

    عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که ۷ دهه فاجعه بار از غصب فلسطین می گذرد، اظهار داشت: قبله اول مسلمانان غصب شده و مورد بی احترامی دشمنان قرار گرفته است، انگلیس و دولت های مستکبر چنین فاجعه ای را برای فلسطین رقم زده اند.

    وی ادامه داد: تعداد بسیاری از فلسطینی ها شهید شده و بسیار آواره شدند که متأسفانه سازمان بین المللی دچار سکوت مرگ بار شده و هیچ کاری نکردند، در این میان جریان انحرافی هم به وجود آمد که به آرمان های فلسطین ضربه می زند.

    آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که بعد از انقلاب سفارت اسرائیل بسته و سفارت فلسطین مستقر شد، ابراز داشت: امام با صدای رسا اعلام کردند که غده سرطانی رژیم صهیونیستی باید از منطقه حذف شود، حضرت در اقدامی مهم و تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند.

    وی عنوان کرد: حضور ملت ایران با وجود گرمای بالا هوا در صحنه و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بسیار مهم است، مردم به عشق اسلام، انقلاب و امام گرمای سخت را تحمل می کنند و اعلام می دارند که بر سر آرمان ها هستند.

    امام جمعه قم خاطرنشان کرد: ملت فلسطین به اعتماد به نفس رسیده است، کسانی که برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی جشن گرفتند امروز در اوج انزوا قرار دارند، اخیرا هم که شورای امنیت وقتی خواست علیه فلسطینی ها قطعنامه صادر کند آمریکا تنها ماند که نشان دهنده اوج انزوای آن است.

    وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اضافه کرد: رهبر انقلاب سخنان مهمی مطرح کرده و زندگی امام را به امام علی(ع) در ابعاد اقتدار و مظلومیت تشبیه کردند، حضرت امام اسلام ناب محمدی را وارد فرهنگ سیاسی کشور کرد و کسب رضایت حق تعالی ملاک کار ایشان بود، نقش مردم در تفکر امام و اعتماد مردم به ایشان از جلوه های زیبا انقلاب است.

    امام جمعه قم اظهار داشت: امام به حال فعلی افراد توجه داشتند و کسانی که از حرکت انقلابی فاصله گرفته بودند را تحسین نمی کرد، امام در برابر دشمنان شجاع و نترس بود و اولویت ها را در نظر می گرفت، امروز دشمن در عرصه جنگ اقتصادی و فشار روانی می خواهند ایران را در منگنه بگذارد اما با رهبری داهیانه رهبر انقلاب و حضور مردم در صحنه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.