[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت الله العظمی نوری همدانی در پیامی با تأکید بر حضور پرشور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روز قدس امسال را از سال‌های قبل حساس تر دانستند. وی افزود: مسلمانان جهان باید با شکوه تر، قدرت، وحدت و اجتماع بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند. این مفسر قرآن […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت الله العظمی نوری همدانی در پیامی با تأکید بر حضور پرشور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روز قدس امسال را از سال‌های قبل حساس تر دانستند.

وی افزود: مسلمانان جهان باید با شکوه تر، قدرت، وحدت و اجتماع بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند.

این مفسر قرآن کریم تأکید کرد: آمریکا یعنی سردمدار مستکبران جهان افزون بر اینکه می خواهد قدس را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، در صدد تقسیم کردن سرزمین فلسطین است.

وی ادامه داد: آمریکا می خواهد جایگاه غده سرطانی رژیم صهیونیستی را محکم کند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه پیام خود با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حرکات مذبوحانه انجام می دهد، تصریح کرد: صهیونیست ها از همه نظر ضعیف شده اند و مسلمانان جهان با اعلان اینکه سقوط اسرائیل نزدیک است باید به صورت جدی یا این غده سرطانی مقابله کنند.

وی اظهار داشت: امت اسلامی باید با شکوه و عظمت در روز قدس شرکت کنند و نفرت خود را از آمریکا که سرکرده استکبار و صهیونیست ها است نشان دهند.

استاد سطوح عالی حوزه تأکید کرد: مسلمانان مطمئن باشند که اسرائیل غاصب روزهای آخر را می گذراند و نفس های آخر را می کشد، از این رو باید با قدرت به میدان بیاییم و عظمت و قدرت اسلام را به تمام جهان نشان دهیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که إن شاء الله امسال سال سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

[ad_2]