[ad_1] محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با تأکید بر ضرورت اهمیت مسئولیت اجتماعی شهروندان در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، افزود: طرح پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از سوی ستاد مقابله با این ویروس در حال برگزاری است. وی بیان کرد: امدادیاران سیار از طریق پخش فایل صوتی توسط خودروهای بلندگودار در […]

[ad_1]

محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با تأکید بر ضرورت اهمیت مسئولیت اجتماعی شهروندان در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، افزود: طرح پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از سوی ستاد مقابله با این ویروس در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: امدادیاران سیار از طریق پخش فایل صوتی توسط خودروهای بلندگودار در سطح شهر قم نسبت به اهمیت قرنطینه خانگی هشدار می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امدادیاران سیار هر روز در قالب ۲ خودرو و چهار نفر نیروی امدادگر در خیابان‌های مشخص شده تردد می‌کنند و هشدارهای لازم را نسبت به ماندن شهروندان در خانه، شستشوی صحیح دست‌ها و اجتناب از سطوح آلوده و دوری از تجمعات ارائه می‌دهند.

گلفشان با بیان اینکه هر خودرو به مدت چهار ساعت در خیابان‌ها هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، مردم مسئله قرنطینه خانگی و پرهیز از اجتماعات را جدی بگیرند.

[ad_2]