استاندار قم با بیان اینکه ارتباط با مردم مورد توجه جدی نیروی انتظامی و استانداری است، گفت: امنیت استان قم مرهون زحمات نیروی انتظامی است. به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی صادقی در بازدید از مرکز سامانه ۱۹۷، ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: اگر امنیت اجتماعی هم اکنون در شرایط […]

استاندار قم با بیان اینکه ارتباط با مردم مورد توجه جدی نیروی انتظامی و استانداری است، گفت: امنیت استان قم مرهون زحمات نیروی انتظامی است.

به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی صادقی در بازدید از مرکز سامانه ۱۹۷، ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: اگر امنیت اجتماعی هم اکنون در شرایط خوب و قابل قبولی است، نتیجه زحمات کارکنان فرماندهی انتظامی استان و دیگر دستگاه‌های مسؤول است.

وی افزود: با توجه به تعدد ماموریت‌های ناجا، طبیعی است که پلیس باید با یک ساختار و مدیریت علمی، پژوهشی و مدرن و متناسب با نیازمندی‌ها پیش برود و در همین راستا است که مرتباً ساختار سازمان و عملکرد مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار قم ادامه داد: ارتباط با مردم مورد توجه جدی نیروی انتظامی و استانداری است و بزرگترین و محوری‌ترین هدف نیروی انتظامی برقراری امنیت است.

صادقی اضافه کرد: سامانه ۱۹۷ مسیر ارتباطی بسیار خوب و قوی با مردم است و از این طریق مردم به راحتی می‌توانند با همه اعضاء و رده‌های مختلف نیروی انتظامی تماس برقرار کرده و مشکلات و درخواست‌هایشان را مطرح کنند.