رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که ظرف سال‌های آینده به مرور امکانات پایدار ایجاد شود تا در آینده برای خدمات رسانی به زائرین به مشکل برنخوریم.

به گزارش شهرکریمه ولی‌الله بیاتی ظهر امروز در بازدید از روند خدمات رسانی نوروزی شهرداری در بوستان فدک، لاله و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران، با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی شایسته به مردم و زائرین خاطرنشان کرد: در قم با توجه به کمبود امکانات، خدمات ویژه‌ای که در ایام خاص انجام می‌شود ارزش بالایی دارد.

وی با تاکید بر پیش‌بینی امکانات زیربنایی برای ماندگاری خدمات تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که ظرف سال‌های آینده به مرور امکانات پایدار ایجاد شود تا در آینده برای خدمات رسانی به مشکل برنخوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات مالی بسیاری از زائرین و مسافرین تصریح کرد: اینکه فضایی برای اسکان موقت با حداقل هزینه ایجاد شود ضروری بوده و به این خاطر است که بسیاری از مردم توان مالی این را ندارند که هزینه زیادی برای اسکان کنند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در روند اسکان اضطراری نیز امسال مدیریت خوبی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان نوروز همین نظم و ایمنی در سطح شهر برقرار بوده و این ایام با آرامش و آسایش برای همشهریان و مسافرین نوروزی سپری شود.