×
×

امکان توسعه معدن در شهر قم/جلوگیری از خراب کردن محیط زیست

  • کد نوشته: 13450
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم، ، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنعت های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت شهر قم شامگاه سه شنبه در جلسه شورای معادن استان شهر قم در سالن نشست ها امام جواد (ع) استانداری با اشاره به ارزش پرداختن به […]

    امکان توسعه معدن در شهر قم/جلوگیری از خراب کردن محیط زیست
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم، ، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنعت های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت شهر قم شامگاه سه شنبه در جلسه شورای معادن استان شهر قم در سالن نشست ها امام جواد (ع) استانداری با اشاره به ارزش پرداختن به توسعه معدن اظهار کرد: توسعه این بخش توسعه پایدار هست و به همین سبب ایجاد شغل در معدن دارای ارزش هست و ایجاد هر شغل در بخش معدن ایجاد چندین شغل به طور غیرمستقیم را در پی دارد.

    معاون امور معادن و صنعت های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال کرد: عملیات حفاری برای اکتشاف معدن خراب کردن چندانی ندارد و باید اولویت ویژه‌ای برای عملیات حفاری برای اکتشاف در شهر قم داده گردد.

    سرقینی استان شهر قم را یک استان معدنی از نظر وزارت صنعت ندانست و تصریح نمود: با این حال ذخایر خوبی به لحاظ منگنز در شهر قم وجود دارد، توسعه بخش معدن در این استان احتمال دارد، البته این توسعه نباید با خراب کردن محیط زیست همراه باشد.

    معاون امور معادن و صنعت های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: بخش بسیاری از اختیارات شورای معادن کشور به استان‌ها تفویض شده هست، این مسئله در راستای ستاد ملی آسان سازی و برطرف موانع تولید و تیم ملی تنظیم بازار نیز اتفاق افتاد.

    سرقینی معدن کاری را یک کار سخت دانست و تصریح نمود:، ولی اگر یک معدن راه بیفتد، منفعت های بسیاری برای بهره بردار از آن معدن دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.