×
×

انتخاب شعار خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت(ع) برای دهه کرامت – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 16651
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت دهه کرامت در امسال به صورت منسجم‌تر و از دو ماه قبل جلسات خود را برای برپایی جشن‌های دهه کرامت برگزار کرده […]

    انتخاب شعار خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت(ع) برای دهه کرامت – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت دهه کرامت در امسال به صورت منسجم‌تر و از دو ماه قبل جلسات خود را برای برپایی جشن‌های دهه کرامت برگزار کرده و پیشنهادهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

    وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای دهه کرامت با معاون وزیر کشور بیان داشت: معاون وزیر کشور نیز اعتقاد داشت که توجه به ایام و مناسبت‌های شادی اهل بیت (ع) به خصوص دهه کرامت یک وظیفه است و در این راستا نباید از کوششی دریغ کرد.

    رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد سراسر کشور با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی در شورای بزرگداشت دهه کرامت کشور تشکیل شده است افزود: کارگروه جشن‌ها و تشکل‌های مردمی، فضای مجازی، محتوایی، اطلاع‌رسانی دانشگاهیان و کارگروه هنری از جمله آنها بوده است.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته نام دهه کرامت به نام «خدمت کریمانه» نام‌گذاری شده بود، ادامه داد: امسال نیز شعار «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» پیشنهاد شده که به تصویب نهایی رسیده است.

    حجت‌الاسلام ارزانی افزود: مردمی بودن مراسم و فعالیت‌های دهه کرامت از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید به این موضوع مهم توجه داشت.

    مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیشنهاد می‌شود که امسال نشانه کرامت طراحی و به افراد و گروه‌هایی که فعالیت‌های خوبی در دهه کرامت داشتند اهدا شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.