حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن دیدگاهی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، با اشاره به فرارسیدن سال روز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: جامعه در انتظار باید به طور مستمر آماده ظهور باشد تا امام زمان (ع) با ظهور خود زمینه اصلاح جامعه را مهیا کند. وی با اشاره به خصوصیات جامعه در […]

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن دیدگاهی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، با اشاره به فرارسیدن سال روز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: جامعه در انتظار باید به طور مستمر آماده ظهور باشد تا امام زمان (ع) با ظهور خود زمینه اصلاح جامعه را مهیا کند.

وی با اشاره به خصوصیات جامعه در انتظار ظهور اضافه کرد: آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) علت تربیت جامعه می‌شود و شیعه باید به فکر این باشد که رضایت امام زمان (عج) را جلب کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم تصریح نمود: شیعه حقیقی در عصر غیبت باید انتظار داشته باشد و انتظار منشاء آن می‌شود که آدم خود را آماده کند برای اینکه امام زمان (عج) رضایت داشته باشد و مورد غضب قرار نگیرد.

دیدگاهی شاهرودی با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر اهل‌بیت (ع) افزود: جامعه‌ای مهدوی هست که در انتظار هست و انتظار دارای آثار مثبتی هست که علت پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود.