×
×

انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری قم/ برخورد شهرداری باید با ملایمت باشد

  • کد نوشته: 6613
  • رئیس شورای شهر قم با انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری در برخورد با کسبه گفت: مأموران شهرداری باید با ملایمت و ملاطفت بیشتری با مردم رفتار کنند.

    انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری قم/ برخورد شهرداری باید با ملایمت باشد
  • به گزارش شهر کریمه، ولی‌الله بیاتی در دویست و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایجاد وحدت و یک‌پارچگی مسئولان در حل معضلات شهری اظهار داشت: تمام مسئولان بخش‌های مختلف شهری باید با وحدت کلمه در راه پیشرفت و آبادانی شهر قدم بردارند.

    وی با تأکید بر مقام و جایگاه شهدای مدافع حرم در راستای حفظ امنیت و استقلال کشور افزود: شهید حججی یکی از تربیت‌شدگان همین مکتب و منش بود که با شهادت قهرمانانه خود بار دیگر روحیه جهاد و ازخودگذشتگی را در کشور زنده کرد.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان خدمات ارزنده شورای چهارم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شهر گفت: شورای پنجم از روز اول شهریورماه رسماً کار خود را شروع خواهد کرد که شایسته است از تجربیات و همفکری‌های اعضای فعلی نیز در تصمیم‌گیری‌ها نهایت استفاده را داشته باشد.

    بیاتی با اشاره به معضل دست‌فروشی و سد معبر در استان تصریح کرد: یکی از کارهای برجسته و مهم شهرداری در طول چند سال اخیر ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروشان حاشیه خیابان‌ها بوده که باید با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

    وی مرگ ناخواسته یکی از همشهریان قمی بعد از درگیری با مأموران سد معبر شهرداری را موردتوجه قرار داد و گفت: پزشکی قانونی استان و همچنین دادستانی هرگونه ایجاد ضرب‌وجرح و درگیری فیزیکی را رد و مرگ وی را ناشی از حمله قلبی اعلام کرده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری در برخورد با کسبه، تأکید کرد: مأموران شهرداری باید با ملایمت و ملاطفت بیشتری با مردم رفتار کرده و از توهین و حرمت‌شکنی نسبت به مردم شدیداً پرهیز کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.