×
×

نماینده مردم قم در مجلس
انتقاد از سوءاستفاده‌ها از مهاجرت‌پذیری قم/حقوق‌های نجومی برگرفته از خوی اشرافی‌گری است

  • کد نوشته: 586
  • نماینده مردم قم در مجلس گفت: مسیر توزیع ثروت مقداری منحرف‌شده و همین فیش حقوق‌های نجومی هم برگرفته از خوی اشراف‌گری است. به گزارش شهرکریمه احمد امیرآبادی ظهر امروز در دیدار مدیرکل، معاونین، رؤسای مناطق و ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: در مدت چهار […]

    انتقاد از سوءاستفاده‌ها از مهاجرت‌پذیری قم/حقوق‌های نجومی برگرفته از خوی اشرافی‌گری است
  • نماینده مردم قم در مجلس گفت: مسیر توزیع ثروت مقداری منحرف‌شده و همین فیش حقوق‌های نجومی هم برگرفته از خوی اشراف‌گری است.

    به گزارش شهرکریمه احمد امیرآبادی ظهر امروز در دیدار مدیرکل، معاونین، رؤسای مناطق و ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: در مدت چهار سال گذشته کمیته امداد توانسته نمره قابل قبولی در اعتمادسازی و شفاف‌سازی عملیات‌ها بگیرد و در طول این چهار دهه از انقلاب کمیته امداد جزء نهادهایی بوده که با ایثار، روحیه جهادی و اعتقادی توانسته به قشر ضعیف خدمت‌رسانی کند.

    وی اعتماد عمومی را سرمایه بزرگ کمیته امداد دانست و افزود: این اعتماد باید در کنار حفظ شان و منزلت خانواده‌های تحت پوشش روزبه‌روز افزایش پیدا کند و جذب کمک‌ها در شرایط بد اقتصادی جامعه نشان از افزایش اعتمادها بوده است.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به صحبت‌های هفته گذشته خود با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در مجلس اشاره کرد و گفت: نگاه ایشان هم در کنار ایجاد اعتمادسازی و جذب مشارکت‌ها به توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است که باید بیش‌ازپیش در استعدادیابی و توانمندسازی این قشر فعالیت کرد.

    وی خاطرنشان کرد: هرسال مصوب می‌شود که هزینه تحصیل فرزندان تحت پوشش رایگان باشد و اینکه دولت این کار را انجام نمی‌دهد قابل‌قبول نیست که باید پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شود.

    امیرآبادی ابراز کرد: متأسفانه در توزیع ثروت مسیر مقداری انحراف شده و افزایش تبعیض طبقاتی در کنار خوی اشراف گری به فرهنگی نادرست تبدیل‌شده است که می‌توان گفت فیش حقوق‌های نجومی هم برگرفته از همین خوی اشراف‌گری است.

    وی عنوان کرد: انشعابات آب، برق و گاز طبق قانون برای افراد تحت پوشش رایگان است و باید سازمان بازرسی استان و دیوان محاسبات برای اجرای این قانون وارد شوند و هرکجا کاستی وجود دارد برخورد کنند.

    عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: بانک‌های استان در سال گذشته همکاری خوبی برای دادن تسهیلات به افراد تحت پوشش داشتند چراکه یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های کمیته امداد دادن تسهیلات ارزان‌قیمت است.

    وی اظهار داشت: پروژه‌های کمیته امداد باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا بتوان خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داد و باید به خانواده‌های تحت پوشش توجه بیشتری کرد تا آسیب‌های اجتماعی وارد خانواده‌ها نشود.

    امیرآبادی مهاجرت‌پذیری قم را مدنظر قرارداد و گفت: متأسفانه این موضوع به‌مانند چماقی شده که هرکجا می‌خواهند گامی برای قم بردارند می‌گویند ندهید تا مهاجرت‌پذیری کاهش یابد.

    انتهای پیام/منبع: تسنیم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید