×
×

انتقاد از سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات علیه آیت‌الله زکزاکی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 24534
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن پیام جامعه المصطفی العالمیه که توسط روابط عمومی این مرکز علمی منتشر شده بدین شرح است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم«استنصروکم فی‌الدین فعلیکم النصر» سال‌هاست که نظام سلطه و ایادی آن در تلاش‌اند هر ندای آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی را در جهان با انواع ستم‌ها خاموش کنند. انقلاب اسلامی، که مبتنی بر آموزه‌های […]

    انتقاد از سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات علیه آیت‌الله زکزاکی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن پیام جامعه المصطفی العالمیه که توسط روابط عمومی این مرکز علمی منتشر شده بدین شرح است:

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    «استنصروکم فی‌الدین فعلیکم النصر»

    سال‌هاست که نظام سلطه و ایادی آن در تلاش‌اند هر ندای آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی را در جهان با انواع ستم‌ها خاموش کنند. انقلاب اسلامی، که مبتنی بر آموزه‌های عدالت‌خواهانه قرآنی است، نور امید را در دل‌های حقیقت‌جویان روشن ساخته و در مقابل، موجب هراس جبهه باطل شده است. امروز توطئه‌های گوناگون محور استکباری عالم برای سرکوب حرکت فکری و فرهنگی عدالت‌جو در سرتاسر دنیای اسلام مشهود است.

    جریان‌های دست‌پرورده نظام سلطه همچون داعش، بوکوحرام و الشباب در جای جای منطقه اسلامی سر بر آورده‌اند و نهضت مردمی و اسلامی به شدت از جانب محور استکباری تحت فشار قرار گرفته است. با اشاره و حمایت همین جریان سلطه، سال‌هاست که رهبر نهضت اسلامی مردم نیجریه، جناب آقای شیخ ابراهیم زکزاکی، در حبس و حصر قرار دارد و جمع زیادی از پیروان و علاقه‌مندان ایشان و از جمله تعدادی از فرزندان وی به شهادت رسیده‌اند. در عین حال، همچنان شاهد سکوت تأسف‌بار مجامع جهانی و مراکز مدعی حقوق بشر در این زمینه هستیم.

    با توجه به وخامت وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی و همسر صبورش، انتظار می‌رود انسان‌های آزاده در هر جای جهان به این ظلم آشکار واکنش نشان دهند و در برابر این بی‌عدالتی قیام کنند.

    جامعه‌المصطفی‌العالمیه ضمن محکوم کردن اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی، که نسبت به این عالم دین رواداشته شده، خواستار آزادی هر چه زودتر ایشان و اقدام برای معالجه وی و همسرش است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.