×
×

انتقاد از شُوی جوان‌گرایی دولت

  • کد نوشته: 20236
  • [ad_1] سیده حمیده زرآبادی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، اظهار داشت: متاسفانه جوانان کشور در عرصه‌های مختلف ایستاده‌اند و تلاش کرده‌اند اما سرخورده شده‌اند. وی با بیان اینکه اگر امید را از جوانان بگیریم چه باقی خواهد ماند،‌خطاب به حسن روحانی، عنوان داشت: آقای رئیس جمهور! سهم جوانان از […]

    انتقاد از شُوی جوان‌گرایی دولت
  • [ad_1]

    سیده حمیده زرآبادی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، اظهار داشت: متاسفانه جوانان کشور در عرصه‌های مختلف ایستاده‌اند و تلاش کرده‌اند اما سرخورده شده‌اند.

    وی با بیان اینکه اگر امید را از جوانان بگیریم چه باقی خواهد ماند،‌خطاب به حسن روحانی، عنوان داشت: آقای رئیس جمهور! سهم جوانان از دولت تدبیر و امید وزیری است که تاب نقد کارشناسی و تخصصی را ندارد.

    نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ای کاش در کنار تخریب‌ها کمی هم از جوان‌گرائی در استان‌ها بگویید از نخبگان بدون رزومه، از جوانان بی خانه، از جوانانی که سال‌هاست شرمنده  خوانواده خود هستند. آنقدر این سال‌ها شعار و شوی جوانگرائی داشته‌ایم، که از یاد برده ایم اصل موضوع کار کردن برای جوانان است.

    وی تصریح کرد: ما در حوزه جوانان برنامه‌ریزی نداریم، مجلس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب می کند اما نتیجه‌اش برخورد سلیقه‌ای با آن می‌شود و هرکس لابی قوی‌تری دارد باقی می ماند، چراکه در این عرصه هیچ سیاست گذاری و ریل‌گذاری درستی صورت نگرفته و سال‌هاست با برخوردها و سیاست‌های جزیره‌ای می خواهیم خودمان را نشان دهیم نه اینکه کاری برای ازدواج، مسکن، اشتغال و سلامت جسمی و روانی جوانان انجام دهیم.

    زرآبادی بر همین اساس اضافه کرد: اگر باور داریم که برای عبور از مشکلات نیاز به هوای تازه داریم باید میدان مدیریت را در عمل، نه در شعار و شوی سیاسی به جوانان متعهد، متخصص و با انگیزه بسپاریم.

    نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای پیشرفت باید نگاه‌مان به داخل کشور باشد باید بپذیریم که برای حل مشکلات باید به خودمان رجوع کنیم.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.