×
×

انتقاد مدیرکل تعاون استان شهر قم از کاهش اعتبارات شغل ها خانگی استان

  • کد نوشته: 10889
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، مصطفی کاویانی ظهر امروز در جلسه تیم اشتغال که در سالن نشست ها استانداری برگزار شد، گفت: کوشش استان رسیدن به آمار تک‌رقمی اشتغال در انتهاء سال جاری هست. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شهر قم با اهتمام بر […]

    انتقاد مدیرکل تعاون استان شهر قم از کاهش اعتبارات شغل ها خانگی استان
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، مصطفی کاویانی ظهر امروز در جلسه تیم اشتغال که در سالن نشست ها استانداری برگزار شد، گفت: کوشش استان رسیدن به آمار تک‌رقمی اشتغال در انتهاء سال جاری هست.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شهر قم با اهتمام بر ظرفیت اعتبارات اختصاص‌یافته در توسعه پایدار روستایی عنوان نمود: در مساله توسعه پایدار روستایی ۲۵۵ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی‌شده هست که بیشتر از ۵۰ درصد از این رقم تخصیص پیداکرده هست.

    کاویانی قسمت شناور استان‌ها در دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در مساله اشتغال پایدار روستایی قسمت شهر قم ۲۰۲ میلیارد بوده اما دولت اذن معرفی به میزان یک و نیم برابر را نیز به استان داده هست.

    وی با بیان میزان تحقق پیش‌بینی‌های استان در بخش شغل ها خانگی دنبال کرد: در بخش شغل ها خانگی ۱۶ میلیارد تومان قسمت استان در سال ۹۶ بوده که بیشتر از ۸۹ درصد از این رقم پرداخت‌شده هست.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شهر قم افزود: ۱۰ درصد از اشتغال فراگیر روستایی به اشتغال روستایی اختصاص‌یافته هست، قسمت اشتغال خانگی در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده هست.

    کاویانی عنوان نمود: استان شهر قم ظرفیت جذب ۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش اشتغال خانگی را دارد اما در کمال تأسف سهمیه ابلاغی در سال جاری بسیار اندک بوده هست.

    حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور با اهتمام بر اهمیت پشتیبانی از شغل ها خانگی عنوان نمود: مساله اشتغال خانگی یکی از ظرفیت‌های با اهمیت استانی بوده که باید به طور مستمر به‌عنوان یکی از راهکارهای افزایش اشتغال و تولید مورد توجه قرار گیرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.