×
×

انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک از سوی آمریکاست – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 15492
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله عباس کعبی ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی استان قم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه بسیار زیادی شده است. وی با بیان اینکه جوانان پیشتاز انقلاب اسلامی هستند، افزود: باید مباحث معرفتی و بصیرتی از سوی جوانان […]

    انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک از سوی آمریکاست – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله عباس کعبی ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی استان قم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه بسیار زیادی شده است.

    وی با بیان اینکه جوانان پیشتاز انقلاب اسلامی هستند، افزود: باید مباحث معرفتی و بصیرتی از سوی جوانان مورد اهمیت قرار گیرد.

    عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: توجه به مباحث معرفتی و بصیرتی در میان جوانانی که به اقدامات تشکیلاتی می‌پردازند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

    وی با اشاره به اینکه نباید تنها درگیر مسائل سیاسی و روزمره شویم، افزود: در طول چهار سال انقلاب اسلامی ضعف بنیه اعتقادی یکی از علت‌های برخی از مشکلات بوده است.

    آیت الله کعبی بیان کرد: وجود روحیه مکتبی و شهادت‌طلبی مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال بوده است.

    وی با اشاره به اهمیت آمادگی در جنگ نرم، افزود: با وجود اینکه امروزه با جنگ‌های نرم و سخت بسیاری درگیر هستیم اما توجه به مقابله با جنگ نرم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنان سعی دارند با جنگ نرم روح و ذهن جوانان را هدف قرار دهند و آنها را به سوی مسیر انحرافی و خلاف اسلام و انقلاب پیش ببرند.

    وی بیان کرد: انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک و خنده دار از سوی آمریکای هاست زیرا نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

    آیت الله کعبی ادامه داد: آمریکا سعی دارد با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و ایجاد تنش‌های داخلی به تضعیف ایران بپردازند در حالی که به اهداف خود نخواهند رسید.

    وی با اشاره به حضور پررنگ جوانان در صحنه‌های حساس انقلاب افزود: جوانان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از کتبی همچون اصول فلسفه و روش رئالیسم شهید مطهری در دانشگاه‌ها در برابر کمونیست مقاومت می‌کردند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، افزود: تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکی از راه‌های مبارزه با دشمن است که باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.

    وی گفت: تبیین گفتمان سازی پیام‌های امام خمینی (ره) از دیگر راه‌های مبارزه با دشمن است که می‌توان بدین وسیله فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را موردبررسی قرار داد.

    آیت الله کعبی اظهار کرد: در سیل اخیر نیروهای انقلابی با حضور گسترده و جهادی خود نشان دادند که همیشه همراه یکدیگر هستند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.