×
×

بامداد امروز
انحراف اتوبوس در اتوبان قم – تهران ۱۴ مجروح بر جای گذاشت

  • کد نوشته: 2848
  • بر اثر انحراف بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم – تهران ۱۴ نفر مجروح شدند.  به گزارش شهرکریمه انحراف یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم – تهران در ساعت سه بامداد امروز موجب مجروحیت ۱۴ نفر از هموطنان شد. براساس  گزارش اورژانس ۱۱۵ قم، این حادثه در کیلومتر ۴۵ اتوبان قم – تهران […]

    انحراف اتوبوس در اتوبان قم – تهران ۱۴ مجروح بر جای گذاشت
  • بر اثر انحراف بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم – تهران ۱۴ نفر مجروح شدند.

     به گزارش شهرکریمه انحراف یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم – تهران در ساعت سه بامداد امروز موجب مجروحیت ۱۴ نفر از هموطنان شد.

    براساس  گزارش اورژانس ۱۱۵ قم، این حادثه در کیلومتر ۴۵ اتوبان قم – تهران بر اثر انحراف اتوبوس از خط قم – تهران به سمت محور تهران – قم رخ داد.

    پس از اعلام حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ قم به سرعت چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و به مجروحان خدمات درمانی لازم ارائه شد.

    بر این اساس، چهار مجروح حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی نکویی قم منتقل شده و ۱۰ مجروح دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ درمان شدند.

    با توجه به سرما و برودت شدید هوا همزمان با ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان این حادثه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تعدادی آمبولانس، تمام ۲۶ سرنشین اتوبوس به جز افراد آسیب دیده به قم منتقل شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.