به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم، بعد از اینکه باشگاه تاسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داد، باشگاه آتلیه طهران شهر قم نیز در بیانیه‌ای اعلام نمود که دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد. آتلیه سال گذشته در نخستین فصل حضور در لیگ برتر فوتسال با اکتساب ۴۰ […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم، بعد از اینکه باشگاه تاسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داد، باشگاه آتلیه طهران شهر قم نیز در بیانیه‌ای اعلام نمود که دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد. آتلیه سال گذشته در نخستین فصل حضور در لیگ برتر فوتسال با اکتساب ۴۰ امتیاز، به مقام پنجمی لیگ دست یافت.

در این اطلاعیه آمده هست:

بسمه تعالی
تیم فوتسال باشگاه آتلیه طهران در سال ۹۳ تشکیل گردید و برای نخستین بار در آن سال در جام رمضان استان شهر قم شرکت و به مقام نایب قهرمانی رسید و انگیزه‌ای گردید برای حضور در مسابقات کشوری و در آن سال توسط شخص اینجانب رسول قلی‌زاده، امتیاز تیم دسته ۲ کشور از فدراسیون فوتبال خریداری و بعنوان نماینده شهر قم در مسابقات شرکت نمودیم و بعنوان تیم اول گروه صعود نمودیم و در پلی‌آف حذف گردیدیم.

در سال ۹۴ با تیم آرش که در آن سال قهرمان لیگ دسته ۲ گردید و به لیگ یک صعود کرد، ادغام گردیدیم و با مدیریت بنده در لیگ یک شرکت نمودیم و با توجه به تفاضل گل کمتر از صعود به پلی‌آف لیگ برتر جا ماندیم و با تجربه‌ای که اکتساب کرده بودیم، در سال ۹۵ بعنوان نایب قهرمان به لیگ برتر صعود نمودیم تا اینجانب همه هزینه‌ها در این ۳ سال از جیب شخصی و بدون کمک از هیچ ارگانی در مسابقات حاضر گردیدیم.

در سال ۹۶ بعنوان نماینده دوم استان شهر قم در لیگ برتر شرکت نمودیم که زیادی از بازیکنانمان برای بار اول در مسابقات لیگ برتر وارد زمین گردیدند که در اوائل کار قول مشارکت زیادی به ما داده گردید و بخاطر مشکلات مالی شخصیت تیم لیگ پیروزی را نداشتیم.

مالکین باشگاه، امیر حسینی‌نژاد و رسول قلی‌زاده