رئیس هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم گفت: تیم فوتبال صبای قم در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران به میدان نخواهد رفت.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دیدارهای مرحله دوم از فصل ۹۷ – ۱۳۹۶ جام حذفی فوتبال باشگا‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر از روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم‌های صعود کرده از مرحله نخست با تیم‌های دسته اولی جام آزادگان به رقابت می‌پردازند.

طبق برنامه قرار بود در یکی از دیدارهای مرحله دوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم برابر میعاد مغان اردبیل به میدان برود، مسابقه‌ای که برای ساعت ۱۶:۴۵ روز یکشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید کلانتری پارس‌آباد اردبیل برنامه‌ریزی شده بود اما این بازی برگزار نمی‌شود.

دلیل برگزاری نشدن این بازی، انصراف تیم فوتبال صبای قم از حضور در بازی‌های جام حذفی است که رئیس هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم در این باره به خبرنگار فارس گفت:‌ با توجه به اینکه صبا برای شرکت در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول جام آزادگان تمرینات خود را دیر آغاز کرده، فعلا شرایط بازی در جام حذفی را ندارد.

کریم بهرامی اضافه کرد: در واقع اولویت اصلی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم و باشگاه صبا، حضور موفق این تیم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران است و به دلیل اینکه سفر به اردبیل برای انجام بازی حذفی چیزی نزدیک به چهار روز از انرژی، زمان و فرصت تمرین تیم را می‌گیرد، بنابراین بهتر است صبا در جام حذفی به میدان نرود.

وی خاطرنشان کرد: صبای قم هفته آینده باید در دیداری فوق‌العاده مهم از هفته سوم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران در میهمانی تیم خونه به خونه بابل به میدان برود، پس مهم این است که برای آن مسابقه آماده شود و از حضور در جام حذفی کناره‌گیری می‌کند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه صبا در هفته سوم بازی سختی در مقابل تیم خونه به خونه پیش‌رو دارد، ابراز کرد: سفر تیم به بابل به شکل زمینی انجام می‌شود و به جای حضور در جام حذفی، هدف صبا استفاده مفید از زمان برای آماده‌سازی مسابقه بعدی خود در لیگ آزادگان است.