[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله علیرضا اعرافی عصر دوشنبه در دیدار با آقای قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مجلس را نقطه آرمان‌ها و آرزوهای مردم دانست و افزود: باید با همدلی بیشتر و توجه به قدرت عظیم الهی به حل مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف پرداخت. مدیر حوزه‌های علمیه سراسر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله علیرضا اعرافی عصر دوشنبه در دیدار با آقای قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مجلس را نقطه آرمان‌ها و آرزوهای مردم دانست و افزود: باید با همدلی بیشتر و توجه به قدرت عظیم الهی به حل مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف پرداخت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بیان کرد: توجه به ظرفیت‌های عظیم بین‌المللی انقلاب اسلامی امری ضروریست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس جدید در بارور کردن و فعال سازی ظرفیت عمیق بین‌المللی انقلاب اسلامی می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد، افزود: در لایه‌های زیرین ارتباطات بین‌المللی، انقلاب اسلامی دارای ظرفیت‌های عظیم بین‌المللی است.

آِیت الله اعرافی، حوزه و دانشگاه را دارای نقش مهمی در توجه به ظرفیت بین‌المللی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تلاش ما در مرکز مدیریت این است که حوزه ظرفیت و توانایی علمی اش را بالاتر ببرد و بیش از پیش بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه و نظام اسلامی و اقشار مختلف باشد.

وی با اشاره به احادیث و روایات بالاترین فیض الهی را کسب علم و دانش دانست و افزود: چنانچه علم و دانش توأم با غفلت باشد و انسان نداند که این علم را خدای متعال به او داده است خود یک مانع بزرگ بر سر راه بندگی خداوند می‌شود.

[ad_2]