[ad_1] اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، با اشاره به اقدام نیروی دریایی انگلیس در توقیف کشتی ایرانی گفت: انگلیسی‌ها با این حرکات نسنجیده و خلاف عرف بین‌المللی به شکلی منفعلانه و به حالت دزدانه سعی در به دست آوردن حیثیت از دست رفته خود هستند.  وی […]

[ad_1]

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، با اشاره به اقدام نیروی دریایی انگلیس در توقیف کشتی ایرانی گفت: انگلیسی‌ها با این حرکات نسنجیده و خلاف عرف بین‌المللی به شکلی منفعلانه و به حالت دزدانه سعی در به دست آوردن حیثیت از دست رفته خود هستند. 

وی با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی کشورمان افزود:‌ اینکه به تلافی هدف قراردادن آن پهپاد آن کشتی بی‌دفاع نفتی توقیف شود، برخلاف آن چیزی است که آنها مدعی آن هستند و می‌گویند ما قدرت جهانی هستیم که البته قدرت آنها یک قدرت پوشالی است و این کارها را از سر ضعف و ناکارآمدی و ناتوانی انجام می‌دهند. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: هدف از این قبیل اقدامات، رویارویی با جمهوری اسلامی ایران از خود دفاع می‌کند و در دفاع از ماهیت کشور پیشتاز  پیشگام بوده است. 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از آنجایی که آمریکا، انگلیس و متحدانشان توان مقابله با دفاع مردانه و قهرمانانه جمهوری اسلامی ایران را ندارند و در منطقه خلیج فارس منفعل شده‌اند دست به چنین اقداماتی می‌زنند. 

وی افزود: پس از هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط ایران، آمریکا و انگلیس دست به این قبیل اقدامات می‌زنند تا آبروی از دست رفته خودشان را بازگردانند که چنین کاری را نمی‌توان قدرت‌نمایی نامید بلکه یک ضعف است. خیلی از دزدان سومالیایی هم می‌توانستند از بعضی کشورها دزدی کنند و محموله‌های داخل کشتی را هم به سرقت ببرند و این اقدام نیروی دریایی انگلیس را می‌توان در همین راستا تعبیر کرد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار در پایان گفت: هر چند جمهوری اسلامی همین رفتار دزدانه را هم برنمی‌تابد و قطعا پاسخ متناسب با این رفتار نیروی دریایی انگلیس به آنها داده خواهد شد و اگر احساس شود که آنها می‌خواهند به شیطنت‌شان ادامه دهند، پاسخ محکم‌تری را دریافت خواهند کرد. 

انتهای پیام/

[ad_2]