×
×

اولین طرح جامع حمل و نقل بار درون شهری کشور برای قم به تصویب رسید – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 15478
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، محسن بهشتی پس از شرکت در اولین جلسه شورای عالی ترافیک کشور در سال ۹۸ که صبح چهارشنبه در وزارت کشور تشکیل شد اظهار داشت: ضرورت انجام مطالعات حمل و نقل بار شهر قم در جلسه تیرماه سال ۹۴ شورای ترافیک استان به تصویب رسید. وی افزود: پس از […]

    اولین طرح جامع حمل و نقل بار درون شهری کشور برای قم به تصویب رسید – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، محسن بهشتی پس از شرکت در اولین جلسه شورای عالی ترافیک کشور در سال ۹۸ که صبح چهارشنبه در وزارت کشور تشکیل شد اظهار داشت: ضرورت انجام مطالعات حمل و نقل بار شهر قم در جلسه تیرماه سال ۹۴ شورای ترافیک استان به تصویب رسید.

    وی افزود: پس از انتخاب مشاور توسط شهرداری قم و انجام این مطالعات توسط مشاور که ۳ سال به طول انجامید، در جلسه آبان ماه سال ۹۷ شورای ترافیک استان قم تصویب و برای تأیید نهایی به شورای عالی ترافیک کشور ارسال شد.

    رئیس شورای ترافیک استان بیان داشت: وزارت کشور در جلسات کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور این طرح را مورد بررسی‌های کارشناسی قرار داده و نهایتاً امروز در صحن شورای عالی ترافیک کشور این طرح مطرح و به عنوان اولین طرح جامع حمل و نقل بار درون شهری کشور به تصویب رسید.

    بهشتی اهداف اجرای این طرح را ساماندهی حمل و نقل بار درون شهری، جانمایی پایانه‌های بار، زمان بندی حمل بار در شهر، شناسایی خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل بار، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، ساماندهی باراندازهای حاشیه‌ای شهر، استفاده از سیستم‌های هوشمند در حمل و نقل بار، تشکیل سازمان بار در شهرداری قم، طرح محدودیت زمانی تردد ناوگان باری و احداث ۶ پایانه حمل و نقل بار ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد: با اجرایی شدن مصوبات امروز زمینه استفاده بهینه از ظرفیت‌های حمل و نقل بار شهری در شهر قم فراهم گردد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.