شهردار قم گفت: حضور خادمان اهل بیت(ع) در بین مردم پیام شناخت و معرفت افزایی نسبت به ائمه اطهار را در جامعه منتشر می‌کند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در جمع کاروان خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) با عنوان خادمین و […]

شهردار قم گفت: حضور خادمان اهل بیت(ع) در بین مردم پیام شناخت و معرفت افزایی نسبت به ائمه اطهار را در جامعه منتشر می‌کند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در جمع کاروان خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) با عنوان خادمین و سفیران رضوی، با بیان اینکه این ماه متعلق به امام رضا(ع) است، ظرفیت‌های دهه کرامت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: انگیزه اصلی از شکل‌گیری این مناسبت‌ها این است که شناخت ما از قرآن و عترت بیشتر شود.

وی با تأکید بر اهمیت شناخت و معرفت‌افزایی نسبت به اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: اگر شناخت ایجاد شود ما راه تکامل خود را پیدا کرده‌ایم و بدون اهل بیت(ع) گمراه هستیم.

شهردار قم راه نجات دنیا و آخرت را شناخت اهل بیت(ع) دانست و گفت: حضور شما در بین مردم پیام شناخت و معرفت افزایی نسبت به اهل بیت(ع) را در جامعه منتشر می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های وجود امامزادگان و ائمه اطهار(ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم این پیام بتواند بیش از پیش در بین مردم جاری شود و ما را از غفلت برهاند تا از ظرفیت‌های وجود ائمه بیشتر بهره‌مند شویم.