رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر تأثیرگذاری قلم اصحاب رسانه در جامعه گفت: اگر نگران جامعه مسلمین نباشیم و در نگه‌داشتن پرچم اسلام قدم برنداریم قلم اصحاب رسانه بی‌تأثیر است. به گزارش شهرکریمه ، مسعود بصیری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت رسانه که در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، بابیان اینکه […]

رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر تأثیرگذاری قلم اصحاب رسانه در جامعه گفت: اگر نگران جامعه مسلمین نباشیم و در نگه‌داشتن پرچم اسلام قدم برنداریم قلم اصحاب رسانه بی‌تأثیر است.

به گزارش شهرکریمه ، مسعود بصیری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت رسانه که در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، بابیان اینکه حکومت اسلامی و ولایت‌فقیه دو نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی و برقرار کردن پرچم عدل از همه اعمال دیگر واجب‌تر است به همین دلیل است که امام خمینی(ره) حفظ نظام را اوجب واجبات می‌داند.
رئیس سازمان بسیج رسانه بابیان اینکه اگر برای تشکیل حکومت اسلامی تلاشی نکنیم انجام واجبات دیگر نیز بی‌فایده است، افزود: اگر انجام حج منتج به تشکیل حکومت اسلامی نشود انجام این واجب بی‌فایده است به همین دلیل است که امام حسین(ع) حج را ناتمام گذاشته و به سمت تشکیل حکومت اسلامی می‌رود.
بصیری با اشاره به شبهه‌ افکنی دشمنان اسلام در خصوص ولایت حضرت علی(ع) گفت: آن‌هایی که دم از ولایت می‌زنند بسیارند اما باید گفت برخی از این افراد تنها به فکر منافع شخصی خود هستند چرا که انسان‌های منفعت‌طلب سه دسته هستند نخست آن‌هایی که از دین مایه می‌گذارند دسته دوم آن‌هایی که از شیطان مایه می‌گذارند و دسته سوم کسانی هستند که از عبادت خداوند مایه می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه تشکیل جامعه و تمدن اسلامی نخستین وظیفه مسلمانان است، گفت: انجام ندادن کار سیاسی‌ کاری است که وهابیت در حال انجام است و می‌گویند شعار سیاسی ندهید و علیه مشرکان کار سیاسی انجام ندهید.
رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر تأثیرگذاری قلم اصحاب رسانه در جامعه گفت: اگر نگران جامعه مسلمین نباشیم و در نگه‌داشتن پرچم اسلام قدم برنداریم قلم اصحاب رسانه بی‌تأثیر است.
بصیری با تأکید بر سکوت نکردن اصحاب رسانه در مقابل ظلم‌هایی که به جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مخازن نفت و گاز دنیاداریم اما چرا از آن‌ها بهره‌برداری نمی‌کنیم خود جای سؤال است که باید اصحاب رسانه درباره آن بنویسند.
وی بیان کرد: اصحاب رسانه باید قدر قلم خود را بدانند و اسیر باندبازی‌های سیاسی نشوند و رعایت انصاف در انتقادها باید موردتوجه اصحاب رسانه قرار گیرد، پیامبر اکرم (ص) بزرگ‌ترین خبرنگار تاریخ است چراکه در انجام رسالت خود سرعت، دقت و صحت را کاملاً رعایت می‌کرد.