×
×

ایران اسلامی در درگیری‌های سایبری منطقه پیروز بوده است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 21350
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سردار غلامرضا جلالی ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور بنا به تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ تشکیل شد، افزود: عملکرد این سازمان بکارگیری ترکیبی از انواع روش‌های دفاع‎ […]

    ایران اسلامی در درگیری‌های سایبری منطقه پیروز بوده است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سردار غلامرضا جلالی ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور بنا به تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ تشکیل شد، افزود: عملکرد این سازمان بکارگیری ترکیبی از انواع روش‌های دفاع‎ غیرنظامی با هدف ارتقای پایداری زیرساخت‌های حیاتی کشور و حفاظت از مردم در شرایط بحران است.

    وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر توجه به مقاومت فعال برای کشور در سطوح زمین، هوا، دریا و پدافند هوایی تأکید کرده‌اند.

    رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: پدافند غیرعامل در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرده و مقاومت فعال را الگوی خود قرار داده و در بخش‌های مختلف برنامه‌هایی اجرایی کرده است.

    وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به ثبات خود در منطقه و دنیا رسیده و در آماده‌باش کامل قرار دارد.

    سردار جلالی با اشاره به پیشرفت‌های انجام شده در حوزه نظامی، افزود: پیشرفت در عرصه پوشش حریم هوایی تا بیش از ۶۰ هزار پا یکی از پیشرفت‌های نظامی است که این رقم در زمان دفاع مقدس حدود ۳۵ هزار پا بود.

    وی با بیان اینکه اقدامات دفاعی خوبی نیز در حوزه سایبری انجام شده است، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه سایبری در فاز اول درگیری‌های سایبری ایران اسلامی پیروز در منطقه در همه جوانب بوده است.

    رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: تلاش داریم از همه فناوری‌ها استفاده کنیم اما باید تهدیدات و آسیب‌ها برطرف شود.

    وی اظهار داشت: با توجه به افزایش سطح تهدیدات، ارتقای آمادگی را در اولویت اقدامات خود قرار داده‌ایم.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.