×
×

ایران در تحقق اتحاد برترین کشور هست

  • کد نوشته: 12595
  • وی اضافه کرد: عنصر اول سعادت بشری داشتن یک جهان بینی عالمانه و هدفمند با حکومت خداوند متعال هست، دارا بودن فضائل اخلاقی و داشتن همت در زندگی از دیگر عناصر سعادت‌مندی بشر در جامعه هست. مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز باید جامعه قرآنی شود، اظهارکرد: خداوند […]

  • وی اضافه کرد: عنصر اول سعادت بشری داشتن یک جهان بینی عالمانه و هدفمند با حکومت خداوند متعال هست، دارا بودن فضائل اخلاقی و داشتن همت در زندگی از دیگر عناصر سعادت‌مندی بشر در جامعه هست.

    مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز باید جامعه قرآنی شود، اظهارکرد: خداوند متعال در قرآن کریم اتحاد امت را با صراحت متذکر شده و طبق آیات قرآن کوشش اشخاص و عالمان امت برای ایجاد اتحاد در جامعه اسلامی مصداق عبادت هست.

    مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش تحقق اتحاد برترین کشور هست، یاداورشد: گرانی و تورم باعث ناراحتی عده‌ای از مردم شده، بنابراین علما باید خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب را به طور مستند دسته بندی و برای مردم تصریح کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.