به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اولین دوره مسابقات بین المللی سبک شوتوکان کاراته بانوان کشورهای اسلامی در قم با قهرمانی ایران پایان یافت.  در این مسابقات که به مناسبت چهل سالگی انقلاب و با مشارکت جامعه المصطفی العالمیه در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد، ۲۵۰ بانو ورزشکار از […]

ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته بانوان شدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اولین دوره مسابقات بین المللی سبک شوتوکان کاراته بانوان کشورهای اسلامی در قم با قهرمانی ایران پایان یافت.

 در این مسابقات که به مناسبت چهل سالگی انقلاب و با مشارکت جامعه المصطفی العالمیه در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد، ۲۵۰ بانو ورزشکار از ۲۳ کشور و ۱۱ استان از ایران در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

دباغیان رئیس سبک شوتوکان ایران با اشاره به دو روز برگزاری مسابقات به صورت فشرده و برنامه ریزی شده، گفت: بانوان جهان اسلام نشان دادند که در رشته کاراته بسیار با استعداد هستند و می توانند در میادین بین المللی مدال آور باشند.

دومین دوره مسابقات بین المللی سبک شوتوکان کاراته بانوان بهمن ماه سال آینده برگزار خواهد شد.