جنگنده های عراقی روز گذشته (دوشنبه) با حمله به ایستگاه رادیویی گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر موصل، آن را هدف قرار داده و منهدم نمودند. جنگنده های عراقی روز گذشته (دوشنبه) با حمله به ایستگاه رادیویی گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر موصل، آن را هدف قرار داده و منهدم نمودند.  به گزارش ابنا، […]

جنگنده های عراقی روز گذشته (دوشنبه) با حمله به ایستگاه رادیویی گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر موصل، آن را هدف قرار داده و منهدم نمودند.

جنگنده های عراقی روز گذشته (دوشنبه) با حمله به ایستگاه رادیویی گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر موصل، آن را هدف قرار داده و منهدم نمودند.

 به گزارش ابنا، ایستگاه رادیویی گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته (دوشنبه) هدف موشک جنگنده های عراقی قرار گرفت و به طور کامل منهدم شد.

یکی از منابع خبری در گفتگو با خبرگزاری “السومریه” با اعلام این مطلب گفت: در این حمله ایستگاه رادیویی و مخابراتی داعش که با نام «البیان» فعالیت می کرد، به طور کامل نابود شد و تعدادی از کارکنان آن نیز به هلاکت رسیدند.

این منبع خبری که خواست هویتش مجهول بماند در ادامه افزود: با انهدام این ایستگاه رادیویی، بخش عمده ای از منبع تبلیغاتی داعش که وظیفه ترویج ترس و هراس از این گروه تروریستی را بر عهده داشت و با تبلیغات پوشالین خود سعی در ساخت چهره نیرومندی از داعش داشت، از ادامه کار بازمانده و متوقف شدند.

ایستگاه رادیویی البیان، همچنین وظیفه داشت عناصر این گروه تروریستی را با پیام های خود راهنمایی و دستوالعمل های لازم را به آنان اعلام دارد که با انهدام آن، این وظیفه نیز مختل شد.

منبع خبری مذکور در پایان خاطرنشان کرد: رئیس این ایستگاه رادیویی حدود دو هفته پیش به همراه خانواده خود از شهر موصل گریخته و به مکان نامعلومی نقل مکان داده است و گروه تروریستی تکفیری داعش نیز با نصب تصاویر او بر روی دیوارهای شهر، در پی کسب اطلاعاتی پیرامون و مخفیگاه وی می باشند.

در ماه های اخیر بسیاری از نیروهای رده پایین این گروه تروریستی و حتی تعدادی از فرماندهان ارشد داعش، با مشاهده وخامت اوضاع، آزادسازی شهر های “فلوجه” و “جزیره خالدیه” و احتمال حمله قریب الوقوع رزمندگان عراقی به منظور آزادسازی شهر موصل، این شهر را ترک گفته و به مناطق دیگری گریخته اند.