[ad_1] محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: از امشب بارش باران در قم آغاز می‌شود و تا فردا ظهر ادامه می‌یابد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف و در شهر به صورت برف و باران است. وی گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه آسمان قم نیمه ابری همراه با وزش […]

[ad_1]

محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: از امشب بارش باران در قم آغاز می‌شود و تا فردا ظهر ادامه می‌یابد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف و در شهر به صورت برف و باران است.

وی گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه آسمان قم نیمه ابری همراه با وزش باد متوسط خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم اظهار داشت: هوای استان قم در روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد متوسط و در روز جمعه صاف و آفتابی همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی میزان بارش باران طی ۷۲ ساعت گذشته در شهر قم را هفت میلی متر اعلام کرد و گفت: حداقل دمای هوای امروز قم چهار درجه و حداکثر دمای هوا هشت درجه،‌ حداقل دمای هوا در روز چهارشنبه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۰ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنج‌شنبه منهای یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه و حداقل دمای هوای جمعه منهای ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه خواهد بود.

قاضی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۱۰ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت، چهارشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت، پنجشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت و جمعه بین ۱۰ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش‌بینی می‌شود.

[ad_2]